Ik probeer in PHP (PHP Version 5.2.10-2ubuntu6.4) op een lokale server te verbinden met een MySQL database op een externe server. Probleem is alleen dat er een proxy tussen zit. Nu heb ik wel mooi alle proxy data (poort etc.), maar MySQL heeft geen native ondersteuning voor proxy (Zoals SOAP wel heeft bijv.) en kan dus geen gebruik maken van de proxy server. Hij weigert gewoon om te connecten.
Wat is hiervoor een goede oplossing?
Ik heb zelf al diverse dingen geprobeerd, streams openen vanuit PHP, maar PHP heeft geen wrapper voor MySQL. Ook al aardig veel op Google gezocht naar oplossingen. Maar ik vind geen redelijk makkelijk te implementeer oplossing. Ik ben niet op zoek naar een kant en klare oplossing, maar wel naar advies over welke richting ik op zou moeten denken bij dit probleem.
Wat is hiervoor een goede oplossing?
Ik heb zelf al diverse dingen geprobeerd, streams openen vanuit PHP, maar PHP heeft geen wrapper voor MySQL. Ook al aardig veel op Google gezocht naar oplossingen. Maar ik vind geen redelijk makkelijk te implementeer oplossing. Ik ben niet op zoek naar een kant en klare oplossing, maar wel naar advies over welke richting ik op zou moeten denken bij dit probleem.
To rule the entire world your servants should be loyal .