[Word 2007] Alleen invoervelden zonder formulier maken *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Ik heb een aantal voorgedrukte formulieren welke ingevuld moeten worden.
Ik wil graag in word alleen invoervelden maken zodat we aan de hand daarvan alleen die gegevens kunnen printen op de bestaande voorgedrukte formulieren.
Ik heb geprobeerd:

voorgedrukte formulier inporteren in word, dan lukt het me invoervelden te maken maar drukt hij alles ( dus incl formulier ) af en dat wil ik niet. :/
Ik heb van het formulier een watermerk gemaakt , ook dan kan ik de plekken v/d invoervelden bepalen en dat gaat ook goed maar dan print ie incl het watermerk en dat wil ik dus niet :X

Is er een mogelijkheid om te printen zonder watermerk?
Of kan ik na plaatsen invoervelden het watermerk verwijderen en dan de invoervelden opslaan als template o.i.d.?
Of weet iemand nog een betere manier?
Ik ga liever niet met access aan de gang want daar weet ik nog minder van :|

Ik werk met word 2007.

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Watermerk nadat je alles qua layout hebt gedaan, gewoon verwijderen?

Wij hebben ook diverse formulieren welke deels worden voorgeprint, mooi complex werkje van tabels en marges, werkt probleemloos. (inclusief samenvoegen etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34

Reptile209

- gers -

SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:26:
Watermerk nadat je alles qua layout hebt gedaan, gewoon verwijderen?
Probleem zal dan wel zijn dat je op het scherm alleen nog maar een zwik losse invoervelden ziet, zonder enige context. Zoals ik de vraag interpreteer wil de TS de afbeelding wel tonen op het scherm, maar niet afdrukken.
Kijk eens naar deze pagina, de optie om achtergronden niet af te drukken moet je een stuk op weg kunnen helpen.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Ik ga het even lezen , bedankt alvast.
ben nu op het werk dus zal niet altijd direct kunnen reageren, straks thuis wel weer :)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra