Dames en heren,
Even snel bezig met een formuliertje, alles werkt prima. Op 1 ding na:
Het verzenden van het formulier pas ná het accepteren van de algemene voowaarden. De algemene voorwaarden staat al gedisplayed, de gebruiker drukt op de knop 'Registreren" en krijgt een confirm boxje te zien: "Door op OK te klikken geeft u aan akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden".
De gebruiker kan dus annuleren of accepteren. Annuleren spreekt voor zich, en accepteren (op ok rammen) ook. Wanneer de gebruiker echter op Ok ramt dan lijkt er niks te gebeuren. Ik weet zeker dat het formulier verzonden wordt want het scherm refreshed, maar er wordt geen actie uitgevoerd door mijn PHP script.
Mijn vraag:
-Wat doe ik hier fout of zie ik over het hoofd?
Even snel bezig met een formuliertje, alles werkt prima. Op 1 ding na:
Het verzenden van het formulier pas ná het accepteren van de algemene voowaarden. De algemene voorwaarden staat al gedisplayed, de gebruiker drukt op de knop 'Registreren" en krijgt een confirm boxje te zien: "Door op OK te klikken geeft u aan akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden".
De gebruiker kan dus annuleren of accepteren. Annuleren spreekt voor zich, en accepteren (op ok rammen) ook. Wanneer de gebruiker echter op Ok ramt dan lijkt er niks te gebeuren. Ik weet zeker dat het formulier verzonden wordt want het scherm refreshed, maar er wordt geen actie uitgevoerd door mijn PHP script.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
| function submitform($vraag){ var del = confirm($vraag); if (del == true){ document.getElementById('formulier').submit(); } } |
HTML:
1
| <form action="<?PHP print($_SERVER['REQUEST_URI']);?>" id="formulier" method="post"><input type="button" onclick="submitform('Wanneer u op OK drukt geeft u aan akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.\n\nIndien u hiermee niet akkoord gaat kunt u nu op kruisje of annuleren drukken.');" name="registreren" value="Registreren" /></form> |
Mijn vraag:
-Wat doe ik hier fout of zie ik over het hoofd?