Toon posts:

Exchange 2007 probleempjes

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb wat exchange 2007 probleempjes met verbding van buitenaf.

Is er iemand die mij hier (tegen vergoeding) kan assisteren

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-01 16:37
vast wel...

:)

maar als je nou eerst eens je probleem (uitdaging) hier verteld, en wat je allemaal al geprobeerd hebt

dan komt die vergoeding later wel >:)

[ Voor 80% gewijzigd door Kees-Jan op 22-02-2010 14:49 ]

the older I get, the better I was...

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
165 per uur ex voorrijdkosten... 8)7

Even serieus, kun je wat meer info geven over wat je probleem is of wat de uiteindelijke bedoeling is? Wat heb je zelf al geprobeert of ontdekt?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Kees-Jan

Ik ben al 4 weken aan het 'kloten' (excuse le mot)

Server draait voorlopig virtueel in datacenter.

Willen met aantal gebruikers met diverse domeinen verbinding hebben met de server (zijn dus allemaal geen domein-users)

Ik heb al zoveel geprobeerd, op mijn Mac met Mail (10.60 werkt het perfect) met outlook problemen met OAB, outlook 2003 wil niet verbinden.

Ik zoek gewoon iemand die de config kan/wil controleren en zonodig aanpassen zo dat het voor ons allemaal lekker werkt.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:52:
Hoi Kees-Jan

Ik ben al 4 weken aan het 'kloten' (excuse le mot)

Server draait voorlopig virtueel in datacenter.

Willen met aantal gebruikers met diverse domeinen verbinding hebben met de server (zijn dus allemaal geen domein-users)

Ik heb al zoveel geprobeerd, op mijn Mac met Mail (10.60 werkt het perfect) met outlook problemen met OAB, outlook 2003 wil niet verbinden.

Ik zoek gewoon iemand die de config kan/wil controleren en zonodig aanpassen zo dat het voor ons allemaal lekker werkt.
Je wilt meerdere domeinen onder 1 organisatie en verbinden via Outlook Anywhere? Of meerdere organisaties hebben? Als het tweede geval is kun je hier kijken: http://www.msexchange.org...-exchange-2007-part1.html wat gebaseerd op dit Microsoft artikel.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-01 16:37
Als het 'allemaal geen domein-users' zijn, hoe heb je dan de mailboxen gemaakt? en hoe heb je de credentials (toegang) geregeld? heb je je NAT op je router goed geregeld? heb je een certificate geinstalleerd?
...
questions questions, vertel eerst wat meer :?

the older I get, the better I was...

Verwijderd

Topicstarter
Het is een 2008 server met domein en daarop een exchange 2007sp2

Hangt direct aan extern ip, nat is dus geen probleem, cert zit er op maar of alles nu goed staat vraag ik mij af

Verwijderd

Daar moet je dan een Microsoft Certified Partner voor bellen, die zullen dat wel willen doen, hier is dat niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.