hmm,vreemde zooi,vink ik de optie "monitor voldoet aan energy star" aan, krijg ik andere icontjes in de system tray/titelbalken,net alsof ik met verkeerde kleuren zit te werken,maar alles staat hetzelfde!(behalve dan die energy star modus)Er staat bij dat als het beeld niet goed is,je het hokkie gewoon kan uitvinken,maar dat hokkie is grijs en er valt niks meer uit te vinken! al dmv standaard drivers geprobeerd om em weer terug op de oude manier te krijgen,maar dat helpt niet. Klein ongemakkie, maar weet iemand hoe ik het terug kan draaien? Het ziet er niet uit
Verwijderd
eehhhh gebruik je win 2000? waar staat dat vinkje dan??? ik heb ook al een hele tijd last van 16 kleuren iconen....kan het steeds tijdelijk oplossen door mn 2e monitor the disabelen en opnieuw te starten maar mischien heb ik hetzelfde als jij
was onderwin98,maar het zat em niet in dat vinkje,maar in het feit dat ik het lettertype voor de statusbalken en zo had vergroot?!? door een of andere rare reden gaan de icoontjes er dan er dan uit zien alsof de kleuren niet goed staan.
bij mij zit het energy star vinkje onder rechtermuis>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>monitor. Kan het kreng nog steeds niet uitvinken, en monitor gaan nu soms vanzelf op standby zonder melding..zucht
in win2k heb ik dat vakje nog niet kunnen vinden vreemd genoeg..
bij mij zit het energy star vinkje onder rechtermuis>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>monitor. Kan het kreng nog steeds niet uitvinken, en monitor gaan nu soms vanzelf op standby zonder melding..zucht
in win2k heb ik dat vakje nog niet kunnen vinden vreemd genoeg..