Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb de nieuwste Ubuntu op mijn desktop gezet en het ziet er allemaal heel mooi uit enzo en het bevalt me super goed maar flash laat wat de wensen over.
In zowel Firefox als Chrome willen de menu knoppen van de Youtube player soms niet reageren en moet ik eerst 100x klikken of klikken in beweging als ik wil dat hij wat doet.
Ook zit er een kleine vertraging in het bijvoorbeeld pauzeren van een filmpje, dat gebeurt dan pas over een halve seconde.

Weet iemand hoe ik dit oplos? Alvast bedankt :)

Ik heb trouwens de allernieuwste flash geinstalleerd via het Ubuntu software centrum, via de Adobe site wou het niet lukken.

[ Voor 11% gewijzigd door qwertyuio op 22-02-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ik mis wat info in je post zoals de versie, x86 of x64 en wat je zelf allemaal al hebt gedaan (waar heb je op gezocht op GoT en op google)

Maar mocht je de 64bits versie hebben lees dit even door: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1358591

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Ja bedankt, sorry ik wist niet dat ik hiervoor moest aangeven dat ik de 64 bit versie gebruik.

Ik zal jou linkje even doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je zou kunnen proberen is de non-free versie van flash te installeren via je package manager (of welke manier je ook prefereert).

Een andere oplossing (maar daarmee heb je nog geen goed werkende flash) is door van Youtube gebruik te maken via Chrome, en bij je Youtube instellingen aan te geven gebruik te willen maken van HTML5. Je speelt video's dan niet af met gebruik van flash. Dit werkt natuurlijk alleen voor Youtube-video's.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Heel erg bedankt, Flash werkt nu perfect :) Net als op Windows 7.

Het enige probleem dat ik nu nog ondervind is dat ik niet echt full screen kan gaan.
Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/2029/schermafdruka.th.png
Die rare vervormingen boven komen er alleen omdat ik het screenshot maakte net nadat ik drukte.
Is dus gewoon deel van het effect.

En sommige video's, bijvoorbeeld die op Gamekings.tv draaien met een heel lage framerate tijdens het bufferen.
Wat best wel storend is, maar dat heb ik nog niet uitgetest in Firefox, maar Chrome gebruikt de flash plugin uit Firefox dus ik denk niet dat daar verschil tussen zal zitten.

In de link van Pim staat dat je dat kan oplossen door alle effecten uit te schakelen, wat ik heb geprobeerd maar dat haalde weinig uit en ik wil ook wel graag mijn effecten houden.

[ Voor 30% gewijzigd door qwertyuio op 22-02-2010 15:23 ]