laptop die flatout 2 kan draaien?

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, ik zoek een nieuwe laptop die flatout 2 (2006 race spelletje) op lage/matige (of beter natuurlijk) graphics aardig vloeiend kan draaien, naast dat ik er met word, excel etc. kan werken. Mijn budget is 400-700 en het liefst een zo'n klein mogelijk laptop (zo rond de 13/14 inch scherm zou ideaal zijn). Kleur gewoon zwart. Weten jullie misschien een laptop die geschikt is voor mij? Alvast harstikke bedankt voor de moeite en tijd _/-\o_ !

ps: Flatout 2 Hardware Requirements
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1.5GHz Intel® Pentium® 4 or AMD®® Equivalent
RAM: 256 MB RAM
Video Card: 64 MB Graphics Card
Processor: DirectX® Compatible Sound Card
Hard Drive: 1.1 GB of Free Hard Drive Space

Recommended

Processor: 2.0 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD 2000+
RAM: 512 MB RAM
Video Card: 128 MB Graphics Card
Operating System: Windows® XP SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:50

Nikeo

Jawelles

Dat is bijna elke laptop wel tegenwoordig, als hij maar een aparte videokaart heeft. Ook makkelijk binnen je budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

De reden dat je meteen zwart beeld krijgt is vanwege je ingebakken graphics card. Zoals Nikeo zegt gewoon een laptop pakken met een aparte graphics card, en dedicated memory op de kaart, dan komt het helemaal goed.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit wat?
pricewatch: Lenovo IdeaPad U450p M23L4MH
Is wel lekkere resolutie.
Weet alleen zelf niet of deze gpu goed is.
De proces. is ook niet de snelste

pricewatch: HP Pavilion dv3-2250ed (VJ357EA)
Deze misschien?
Is ook lekker reso.
Weet alleen zelf niet of deze gpu goed is.
Pros. is weer geen core 2 maar kan die niet echt vinden.

Of deze:
pricewatch: Dell Inspiron 13z (N00Z1303)
Zelfde reso.
Lekkere pros.
Wellicht een goede gpu.
De beste uit deze 3 denk ik toch wel!

Maar als je zelf had gezocht had het beter geweest.
Eigenlijk mogen dit soort topic's niet.

Neem eens een kijkje in de Pricewatch en als je er dan niet uitkomt vraag dan pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties:
De reden dat je meteen zwart beeld krijgt is vanwege je ingebakken graphics card. Zoals Nikeo zegt gewoon een laptop pakken met een aparte graphics card, en dedicated memory op de kaart, dan komt het helemaal goed.
, zwart scherm :? ? Ik bedoelde een laptop die zwart is van kleur.
Maar als je zelf had gezocht had het beter geweest.
Eigenlijk mogen dit soort topic's niet.

Neem eens een kijkje in de Pricewatch en als je er dan niet uitkomt vraag dan pas.
, ik had hier en daar al een beetje gezocht maar het meeste wat ik vond was nogal bagger (vooral de video kaarten). Ik heb net denk ik wel een goeie gevonden, wat denken jullie van de samsung notebook r530 js06nl?, circa 600 pleuro's, http://www.laptopshop.nl/.../samsung-r530-js06nl.html. Hij is wel iets groter dan ik gepland had maar denk wel dat dat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica