Mijn zus en ik hebben beiden een HP-notebook met daarop Vista standaard geïnstalleerd. Zij heeft haar laptop gekocht in de periode waarbij HP een 'gratis' upgrade naar Windows 7 aanbood. Aangezien dit achteraf toch €25 bleek te kosten en mijn zus daar haar interesse verloor, ben ik wél ingegaan op dat aanbod. Nu lijkt het me geen probleem mogen zijn dat ik 'haar' upgrade gebruik op mijn andere model notebook aangezien ik ook gewoon over een legale versie van Vista beschik.
Los hiervan vroeg ik me af of het mogelijk is om deze upgrade al eerder te installeren dan dat ik het upgrade pakket heb ontvangen (ergens in maart). Is het mogelijk om tijdens de (overigens cleane) installatie van Windows 7 het key en/of activatie gedeelte over te slaan en het OS te gebruiken totdat ik het wel kan activeren?
Los hiervan vroeg ik me af of het mogelijk is om deze upgrade al eerder te installeren dan dat ik het upgrade pakket heb ontvangen (ergens in maart). Is het mogelijk om tijdens de (overigens cleane) installatie van Windows 7 het key en/of activatie gedeelte over te slaan en het OS te gebruiken totdat ik het wel kan activeren?