goedemiddag tweakers,
probleem: = stotterend beeld en geluid met "terratec cinergy c hd" tv kaart op nieuw systeem
De kaart heeft gewerkt op een pentium 4 systeem met 1GB geheugen win xp sp2
nieuwe systeem voor m'n ouwe heer:
moederbord: gigabyte GA-770TA-UD3 am3 atx
grafische kaart: Sapphire ati radeon HD5670 1 GB PCIe
geheugen: kingston 4GB 1333Mhz DDR3
wat heb ik al geprobeerd:
qua drivers: de BDA drivers versie 1.01.01.501_XP_Vista_7 (laatste) en vorige Vista_XP_1.1.0.601
het programma: TerraTec_Home_Cinema_6.12.00 en de oude versie 5.78.00
De video kaart drivers : catalyst drivers 10.2(laatste) en 9.12 versie 9.4 had geen support voor de HD5670
De bios van het moederbord al geupdate naar de F2 versie.
De videokaart drivers geunistalleerd en een "asus geforce en 210" geprobeerd.
direct x gecontrolleerd met dxdiag alles oke
Het systeem speelt zonder happering hd1080P films en flimpjes van verschillende codecs en containers.
wat heb ik nog niet gedaan met terratec zelf gebeld "jammer dat ze geen forum hebben"
Bij het ati forum was er een zo zelfde item met een ati radeon 4800 kaart maar die kon het oplossen door oude ati drivers te installeren.
Iemand nog een idee om wat uit te proberen?
probleem: = stotterend beeld en geluid met "terratec cinergy c hd" tv kaart op nieuw systeem
De kaart heeft gewerkt op een pentium 4 systeem met 1GB geheugen win xp sp2
nieuwe systeem voor m'n ouwe heer:
moederbord: gigabyte GA-770TA-UD3 am3 atx
grafische kaart: Sapphire ati radeon HD5670 1 GB PCIe
geheugen: kingston 4GB 1333Mhz DDR3
wat heb ik al geprobeerd:
qua drivers: de BDA drivers versie 1.01.01.501_XP_Vista_7 (laatste) en vorige Vista_XP_1.1.0.601
het programma: TerraTec_Home_Cinema_6.12.00 en de oude versie 5.78.00
De video kaart drivers : catalyst drivers 10.2(laatste) en 9.12 versie 9.4 had geen support voor de HD5670
De bios van het moederbord al geupdate naar de F2 versie.
De videokaart drivers geunistalleerd en een "asus geforce en 210" geprobeerd.
direct x gecontrolleerd met dxdiag alles oke
Het systeem speelt zonder happering hd1080P films en flimpjes van verschillende codecs en containers.
wat heb ik nog niet gedaan met terratec zelf gebeld "jammer dat ze geen forum hebben"
Bij het ati forum was er een zo zelfde item met een ati radeon 4800 kaart maar die kon het oplossen door oude ati drivers te installeren.
Iemand nog een idee om wat uit te proberen?