Ziggo smartcard op verschillende adressen (zelde stad)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
Ik heb gezocht of er al topics liepen over deze vraag maar deze heb ik niet gevonden?

Ik heb de volgende vraag. Ik heb een Ziggo all-in-1 abonnement. Een vriend van mij woont sinds kort in dezelfde stad als ik in een studentenwoning. Alle 3 de smartcards zijn daar al vergeven waardoor hij geen digitale tv kan ontvangen. Ik heb echter de beschikking over 3 smartcards waarvan ik er 1 gebruik. Klopt het dat deze smartcards niet adres gebonden zijn? Dus is het mogelijk dat ik 1 smartcard aan mijn vriend uitleen zodat hij digitaal tv kan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Dat klopt inderdaad.
Let er hierbij wel op dat hij dus hetzelfde zender pakket als jouw krijgt.
Ook staat er op jouw adres dus een tweede kaart geregistreed, niet dat dit verder invloed heeft, maar wel handig om te onthouden.

Niet om je verder af te vallen, maar dit is al een paar keer voorbij gekomen in het ziggo topic ;)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
Bedankt voor de reactie. Ik heb wel degelijk gezocht via de zoekbalk maar niks gevonden? Misschien gezocht op de verkeerde steekwoorden?

ps. wat bedoel je met "Let er hierbij wel op dat hij dus hetzelfde zender pakket als jouw krijgt.". Ik heb inmiddels 2 kaarten geactiveerd (omdat ik in het begin wat Ziggo problemen had). Ik denk er over om de 3e ook te activeren. Activeren kan toch altijd, gebruiken is een ander verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Klopt, activeren kan altijd, maar dan gaat ook je gratis preview periode al in, kan je beter mee wachten dus ;)
ps. wat bedoel je met "Let er hierbij wel op dat hij dus hetzelfde zender pakket als jouw krijgt."
Alle kaarten hebben hetzelfde pakket. Dus als je vriend het totaal pakket wil, wat jij (misschien) nog niet hebt, moet jij dat aanvragen waarna je ook meer gaat betalen.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:14
Kan je niet gewoon ziggo bellen of het mogelijk is om meer dan 3 smartcards te gebruiken?