Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Even een vraagje: ik mag morgen mijn contract verlengen voor mijn gsm, maar ik weet niet welke.

Ik twijfel tussen de volgende modellen:

Iphone 3 GS
Nokia N97 Mini
Noka E72
HTC HD2

En nog eventueel de motorala milestone of nokia N900.

Nadeel van Iphone/Milestone/N900 is dat een 2-jarig contract nodig is vanwege de hoge prijzen.
Ik heb al zoveel reviews gelezen en weet het nog steeds niet.

Iemand hier misschien de gouden tip?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tsja. wat voor eisen heb je?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 23:47

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:25

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

*knip* zullen we het bashen nav de naam achterwege laten? :/

Ten eerste zou het handig zijn om te zeggen wat je er mee wilt gaan doen.

Trouwens ik weet niet of je er erg in hebt, maar je vergelijkt nu iPhone OS, Symbian, Windows Phone, Android en Meamo. Dat zijn toch allemaal verschillende dingen, nu kun je jouw twijfel het beste vergelijken van ik twijfel tussen een Panda, Lamboughini, Ferrari en een Hummer.

Een E72 bijvoorbeeld is iets héél anders dan een iPhone. Mijn tip: ga eens naar de plaatselijke GSM winkel en kijk daar eens rond en kijk wat jou het meeste aanspreekt. Ik heb zelf een iPhone en die heb ik genomen vanwege de uitstekende MP3 speler functie, het goede touchscreen en de enorme gebruikersgroep die erachter zit waardoor er heel veel Apps zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 22-02-2010 13:05 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:47:
Ik twijfel tussen de volgende modellen:

Iphone 3 GS
Nokia N97 Mini
Noka E72
HTC HD2

En nog eventueel de motorala milestone of nokia N900.
We verwachten hier toch iets meer eigen inzet. Je hebt het over ZES toestellen waar je niet uit kunt kiezen. :? Als je even je best doet, dan kan je de specs naast elkaar leggen en krijg je een beter inzicht in wat de toestellen kunnen. Kijk daarnaast eens bij de pricewatch, zoek wat in het rond met de search en maak je keuze.

Omdat je topic te breed is, ga ik het sluiten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.