Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

heb een probleem met de mail for exchange: ik heb mijn zakelijk account geinstalleerd, maar kan niet synchroniseren omdat ik steeds de melding: verbindingsfout probeer het later opnieuw krijg. Weet iemand waar dit aan kan liggen? ik heb al met een collega gesproken die dezelfde telefoon heeft en dezelfde instellingen..bij hem werkt het wel, bij mij niet! HELP!!!! ben al een paar dagen bezig en dit schiet niet op! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Waar heb je al gezocht en wat heb je verder al geprobeerd? Wij verwachten wel wat initiatief als je een vraag plaatst :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb met 2 collega's gezeten om mijn instellingen te checken, heb het kpn business centre al gebeld, heb ook op de nokia site gekeken, en heb een hulplijn in india (service desk) al geprobeerd. ook heb ik wat gegoogled, maar ik kom er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:08

EXX

EXtended eXchange

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:07:
ik heb met 2 collega's gezeten om mijn instellingen te checken, heb het kpn business centre al gebeld, heb ook op de nokia site gekeken, en heb een hulplijn in india (service desk) al geprobeerd. ook heb ik wat gegoogled, maar ik kom er niet uit!
Je moet wat concreter zijn anders weten wij nog niet echt iets. Waar heb je bijvoorbeeld naar gezocht, welke instellingen heb je geprobeerd op je toestel, heb je gewoon wel internet? etc.. etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank je EXX maar had al op die sites gekeken....niks bruikbaars kunnen vinden...

het is heel raar..ik kan internet op, ik heb mijn gmail kunnen installeren en ik kan ook de mail ervan ophalen, maar als ik een mail for exchange account heb aangemaakt, alle bedrijfsafhankelijke instellingen heb ingevoerd onder verbindingen en referenties en druk op profiel opslaan dan staat er bij het synchroniseren verinding is mislukt. in het logboek staat "systeemfout".
Ik heb KPN als provider (zakelijk) maar ook die kunnen me niet helpen.

onder instellingen heb ik staan:

verbinding:
exchange server: mail.bedrijfsnaam.com
beveiligde verbinding: ja
toegangspunt: kpn streaming
sync tijdens roamen: ja, altijd
std poort gebruiken: ja

referenties:
gebruikersnaam: mijn inlognaam op mijn email
wachtwoord: mijn wachtwoord
domein: bedrijfsgevoelig

zijn andere instellingen belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:08

EXX

EXtended eXchange

Omdat je bij KPN bent langsgeweest zal het wel niets toevoegen, maar ik post de url toch maar:

http://zakelijk.kpn.com/w...89-448d-b905-1e4e263b8992

Het betreft wel de instellingen voor de N95, maar zo te zien verschilt het niet van de E71.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Klinkt alsof je syncronisatiemodule corrupt is. Ik zou zeggen maak een backup van de telefoon met nokia pcsuite en probeer het volgende: LET OP: alle gegevens op je toestel worden hiermee gewist.
41. Na de software-update met Nokia Software Updater lijkt synchronisatie niet meer te werken. Op mijn telefoon verschijnt het foutbericht "Systeemfout" als ik probeer te synchroniseren. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de synchronisatie weer werkt?
Je kan de fabrieksinstellingen opnieuw instellen op je toestel.

* Voer "*#7370#" in op het toetsenbord van je telefoon.
* Nadat je dit ingevoerd hebt, zal jou een beveiligings-/vergrendelingscode gevraagd worden. Gebruik de beveiligingscode die meegeleverd werd in het verkooppakket van je mobiele telefoon (de standaardcode is 12345), of gebruik je persoonlijke code als je de beveiligingscode veranderde.
* Denk eraan: als je de fabrieksinstellingen opnieuw instelt, is het mogelijk dat je sommige telefoonvoorkeuren opnieuw moet instellen.

Opmerking: Als de code niet werkt, raadpleegt dan de gebruikershandleiding van je telefoon voor informatie over het herstel van de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas exx nogmaals ingesteld maar de proxy en poort verschillen...dit werkt dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK: de volgende stappen geprobeerd:

-naar fabrieksinstellingen ge-reset
-profiel bij mfe verwijderd en opnieuw aangemaakt
-handmatig synchroniseren

resultaat: verbinding is nog steeds mislukt. nog steeds wordt in het logboek aangegeven dat er een systeemfout is....

aaagggggggggggghhhhhhhhhhhhh :(
Pagina: 1