Nieuw Abit BP6 Bios: QQ-2 !!!

Pagina: 1
Acties:

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Aanwezigen,

Omdat ik niet weet OF dit nog 'news' wordt en hoe lang dat gaat duren (Staat in de wachtrij...) dan maar hier omdat ik het jullie niet wil onthouden:

Abit heeft een nieuw BP6 *BETA* Bios gereleased, weinig fantasievol QQ-2 genaamd. Hij is te downloaden op:

ftp://ftp.abit.com.tw/pub/beta/bp6/bios/

Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd (zit op het werk) maar ik hoor *graag* jullie bevindingen.

De readme.txt:

"This is an updated version of BP6 QQ BIOS. The ATI video card problem and CPU fan rpm reporting error are solved. Currently known bug is the incompatibility with SCO UNIX.

If any further bug is discovered, please report your problem to fae3@abit.com.tw . Thanks. "

Goed nieuws voor de ATI bezitters dus :)

Succes met flashen!

- Jarno

(BRON: Berichtje op Bp6.com BB)

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
OK, ik ben thuis en m'n BIOS is geflashed!
Alles lijkt goed te gaan, maarja, ik heb geen ATI kaart dus ik kan niet zeggen dat die problemen echt opgelost zijn...

Ook weet ik niet wat men bedoelt met 'errors reporting FAN speeds' maar als ik naar 'Chipset Features' ga dan loopt m'n BIOS nog steeds vast. (Alpha coolers). Dat is dus nog steeds niet opgelost, of was er nog een andere bug?

Voor de rest ga ik kijken wat W2K ervan vindt bij een clean install, want vanavond of morgen ga ik 'm installeren op m'n pc. Na een gewone reboot gebeurt er in ieder geval niks bijzonders. (Nog steeds geen hibernation support bijv.)

Andere ervanringen?

- Jarno