All-in-one suggesties / hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een aantal dagen op zoek naar een geschikte all-in-one oplossing.

Ik ben uitgekomen bij een aantal modellen van Epson maar zou graag toch wat suggesties van kenners / experts m.b.t. all-in-one's willen.

Ik ben namelijk op zoek naar een all-in-one die liefst ook kan netwerkscannen. Nu is dit volgens mij een beetje van de laatste tijd.
Daarnaast vind ik gebruiksgemak érg belangrijk, immers, de ouders moeten er ook mee over weg kunnen. Daarnaast moet hij integreerbaar zijn in het netwerk, kabelaansluiting is voldoende. Ook moet hij kunnen faxen en uiteraard kopieëren. Aangezien hij ook matig gebruikt wordt voor bedrijfsdoeleinden (facturen etc.) vind ik inktverbruik en kosten ook belangrijk. Deze moeten uiteraard niet te hoog worden.

Zijn hier mensen die ervaring met dergelijke apparaten hebben en op basis daarvan bepaalde types en merken kunnen aanraden of juist afraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 07:24
Welkom op Tweakers,

Heb je hier al eens gekeken: http://tweakers.net/pricewatch/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, en jawel, maar daar staan bij een aantal artikelen nog geen reviews.

Ik vraag me dus eigenlijk af, of er iemand is die een bepaalde all-in-one op basis van eigen ervaring en expertise dus kan aanraden o.b.v. de criteria.

Wil geen miskoop oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:15
Misschien is het ook handig dat je een budget aangeeft, wat moet ik kopen topics zijn er genoeg op dit forum en hoe meer info je zelf geeft hoe beter je feedback terug ook is.

Voornu kan ik je wel even mijn ervaring over de Canon Pixma MX860 vertellen, een multifunctional die draadloos printen/scannen ondersteund en ook beschikt over fax functionaliteit. Het handige van het apparaat is tevens dat hij een automatic document feeder heeft zoals de bedrijfs-copiers van vandaag ook hebben.

Het apparaat is degelijk en print en scant relatief snel. De opstarttijd is wat minder, deze bedraagt toch gauw een minuut tot anderhalf. Maar dat is iets waar je rekening mee kunt houden. Hoogstwaarschijnlijk heb je het ding de hele of halve dag aan staan, zeker als het voor bedrijfsdoeleinden gebruikt wordt.

Ik ben er zeer over te spreken, zowel op het gebied van de functionaliteiten alsook de kwaliteit van de prints. De fax functionaliteit heb ik geen ervaring mee, wel kan ik je melden dat de menu configuratie relatief eenvoudig is. Eerste configuratie geschiedt sowieso met de bijgeleverde cd-rom en apparaat aangesloten via USB. Naderhand is bij het toevoegen van een nieuwe computer slechts de canon netwerkwizzard nodig, om van en naar meerdere machines toe te kunnen printen en scannen.

Kosten vanaf € 220

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Canon heeft een vrij breed aanbod van diverse Pixma modellen die bedraad (en wireless) netwerk ondersteunen. Het kan zelfs nog goedkoper dan de MX860 die loewie adviseert, ik heb zelf goede ervaringen met de Canon Pixma MP620/640...

pricewatch: Canon Pixma MP640

Daar zit zo''n beetje alles op wat je maar nodig hebt; duplex, cd/dvd printen (dat kan de MX860 niet), wireless, copy, fax. Het enige wat er aan ontbreekt aan de mp640 is een autofeed voor de scanner (dat heeft de MX860 weer wel). Daarnaast staan Canon printers er redelijk om bekend dat ze vrij zuinig zijn met inkt, helemaal de modellen die per kleur een losse cartridge hebben; want je kan dan per kleur vervangen. Ook kost een cartridge gemiddeld wat minder per stuk van Canon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Tja wat is je budget?

Ik zelf heb een Epson en bevalt mij prima.

pricewatch: Epson Stylus Office BX600FW

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb ook de BX600FW en die kan prima scannen via het netwerk, zowel bedraad als draadloos. Perfect ding :), en kost maar rond de 100 Euro.
Pagina: 1