Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] sent items soms niet in IMAP maar lokaal *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met office 2007.

In outlook heb ik ingesteld dat een IMAP-folder gebruikt moet worden voor de verzonden-items. Op deze manier heb ik alles centraal.

Nu valt mij op, dat als ik een email verzend vanuit word of excel, deze gewoon in de standaard verzonden-items-map geplaatst wordt. Oftewel, de map die in het lokale postbestand staat. En dat is dus niet de bedoeling.

Ik heb me suf zitten zoeken naar een optie om dit aan te passen, maar heb die niet kunnen vinden. Dus daarom stel ik hier maar de vraag. Weet iemand of er een optie is om die goed te krijgen? Zo ja, waar kan ik die vinden?

Alvast bedankt :)

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is alleen maar goed te krijgen door een regel aan te maken.
Doorzetten rechtstreeks naar de imap verzonden items folder gaat niet lukken.
Tenzij iemand nu het ei van Columbus heeft liggen , maar dan willen we dat allebei weten denk ik zo maar

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een regel instel, waarmee van elke verzonden email een kopietje in de IMAP-folder gezet wordt, dan werkt het inderdaad wel. Alleen komen van alle gewone verzonden emails nu 2 exemplaren in deze IMAP-folder te staan.

Nu heb ik de gewone map verzonden-items maar weer ingesteld als de standaard folder voor verzonden items. Door middel van een regel laat ik outlook nu steeds een kopietje in de IMAP-folder zetten. In pricipe werkt het nu zoals ik wil.

Echt blij ben ik overgens niet met deze oplossing. Ik vond het juist fijn dat ik in outlook 2007 *eindelijk* gewoon de map aan kon geven, waar de verzonden items in moeten. En dat ik eindelijk van dat gedoe met die regels af was. Maar nu ben ik dus weer terug bij af |:(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
'[office 2007]' is zegmaar geen heldere topictitel. Dus even aangepast ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)