Toon posts:

nieuwe kast met oog op de toekomst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben val plan om een nieuwe kast aan te schaffen. Heb mijn oog laten valen op die Antec kasten, die lijken me wel fijn. Punt is alleen dat ik nu nog een ouwe P2 heb, maar na de zomer wel een nieuwe pc aan wil schaffen, denk dat het een dual AMD gaat worden. Mijn vraag nr.1 : zou een zo'n dual mobo ook nog in een Antec kast passen? Vraag nr. 2 : welke coolers stop je dan standaard in je kast? Ik wil gewoon een fatsoenlijke airflow met zo min mogelijk geluid aangezien ik (nu nog) niet veel wil overclocken. Ik zag bij informatique van die Silent Systems coolers staan, heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderd

Als je die kast haalt (Ned-cool), dan moet je zeggen dat je 2 x Antec 80 mm fans erbij wilt. Standaard zitten er daar ook 2 van in. Echt die hoor je niet. Die zijn echt stil!. Dus aanrader!

Verwijderd

Topicstarter
cool, thx voor de tip!

Verwijderd

'k weet niet waar je woont, maar ik in eindhoven, kom maar een ker langs ff kijken ..... je bent meteen verliefd O+ (op die kast he :P)

/me eeft ook nog een P2B-F

en ga er maar vanuit dat zo'n dual bordje er wel in gaat ... en ik wil eigenlijk ook nog 2 antec's .. dus denk ff aan me als je gaat bestellen .... thanx.