Harman Kardon HS150 of Pioneer BCS-FS500

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag waar ik wel wat hulp bij kan gebruiken.

Ik sta op het punt een Home Cinema Systeem aan te schaffen, maar ik twijfel tussen 2 systemen:

De Pioneer FS500
Of de Harman Kardon HS150

Beide systemen zijn interessant, aangezien ik op zoek ben naar een 2.1 systeem omdat ik niet teveel speakers in mijn huiskamer wil hebben staan. Daarnaast gaat het niet zozeer om het bekijken van films met fantastisch geluid, maar eerder om de muziek af te kunnen spelen in de huiskamer.

De grootste verschillen tussen beide systemen zijn:

De Pioneer heeft blu-ray
De Harman Kardon heeft een s-video aansluiting (de Pioneer dus niet)
En de Harman Kardon heeft Virtual Surround.

Heeft iemand ervaring met een van deze systemen?

Ik vraag me ook af, dat als ik er een media centre op aan wil sluiten, welke aansluiting ik daar het beste voor kan gebruiken.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:19:
Ik heb een vraag waar ik wel wat hulp bij kan gebruiken.

Ik sta op het punt een Home Cinema Systeem aan te schaffen, maar ik twijfel tussen 2 systemen:

De Pioneer FS500
Of de Harman Kardon HS150

Beide systemen zijn interessant, aangezien ik op zoek ben naar een 2.1 systeem omdat ik niet teveel speakers in mijn huiskamer wil hebben staan. Daarnaast gaat het niet zozeer om het bekijken van films met fantastisch geluid, maar eerder om de muziek af te kunnen spelen in de huiskamer.

De grootste verschillen tussen beide systemen zijn:

De Pioneer heeft blu-ray
De Harman Kardon heeft een s-video aansluiting (de Pioneer dus niet)
En de Harman Kardon heeft Virtual Surround.

Heeft iemand ervaring met een van deze systemen?

Ik vraag me ook af, dat als ik er een media centre op aan wil sluiten, welke aansluiting ik daar het beste voor kan gebruiken.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Ben je er al uit? zelf gaat mn voorkeur naar de pioneer omdat die ook blu ray heeft, maar...

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niks gekocht, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Harman Kardon. De reden hiervoor is met name het feit dat ik dit systeem vooral ga gebruiken om muziek af te spelen. Films kijken is absoluut bijzaak. Vandaar ook dat ik niet zo ontzettend veel waarde hecht aan de blu ray.

Maar bedankt voor je reactie. Dit was mijn eerste post op tweakers. Ik haal altijd voor info uit dit forum, maar ik denk dat mijn post wellicht wat te gemakzuchtig is geweest van me. Ik heb weinig reacties weten uit te lokken.