[KPN] SMS verzend/ontvangst probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15
Ik ben sinds oktober overgestapt van Telfort naar KPN, sinds ik KPN heb heb ik het probleem dat sommige smsjes niet aankomen, of veel later aankomen dan de bedoelling is.
Aan mijn telefoon kan het naar mijn idee niet liggen, ik gebruikte een Xperia X1, met telfort geen probleem, met KPN kreeg ik problemen, niet direct merkbaar, maar na een tijdje begon ik het vermoeden te krijgen dat het niet klopte met de tijden waarop ik smsjes kreeg.
Sinds kort ben ik in het bezit van een nieuwe HTC HD2, en nogsteeds het zelfde probleem.
Ook heb ik gemerkt dat als ik iemand een sms heb gestuurd welke niet is aangekomen, en een paar uur later een ander persoon sms, de sms die ik als eerste verstuurd heb dan ook op dat moment aan komt.
daar zit soms wel 16 uur tussen.

zowel de Xperia en de HTC zijn windows mobile telefoons, maar ik kan me niet voorstellen dat daar het probleem in zit, aangezien de xperia probleemloos werkte via telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:21
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met een HTC Touch HD. Nadat ik een nieuwe simkaart had aangevraagd werkte alles als een malle. Ik vond het zelf wel raar, omdat het een nieuwe abbo was met een nieuwe simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft de HD2 klinkt het bekend. Tenminste, dat toestel heeft een probleem (gehad) met de sms functionaliteit. Als je naar www.htc.com -> ondersteuning -> hd2 gaat, dan zul je naast ROM update's ook een update voor de sms functionaliteit zien staan.

Maar omdat je aangeeft dat je met andere toestellen hetzelfde probleem ervaart zou het zeer goed mogelijk zijn dat het probleem bij kpn ligt. Mijn advies: klantenservice bellen en het probleem aankaarten (en hopen dat je een behulpzaam vriendelijk persoon treft die je niet zomaar afwimpelt). Of een mail sturen via de website.