Ik heb sinds kort een nokia 5800 en hij werkt super goed. Ben er helemaal blij mij. Ik heb alleen een probleempje. Niet zo heel belangrijk maar toch. Als ik een nieuwe e-mail heb en nog niet gelezen wordt dat getoont door een logo'tje van een envelop met een @ erbij. Ik heb echter al mijn e-mails gelezen, maar dat logotje gaat niet weg. Ik klikte erop en ging zo naar mail, maar het logotje bleef staan. Ik heb zelfs een keer al mijn e-mails verwijdert maar nog steeds blijft die pictogram er staan. Heeft iemand een idee wat ik moet doen? Het is geen groot probleem, maar toch een kleine imperfectie. BVD
Op mijn N97 heb ik het ook weleens. Ik heb twee manieren om het op te lossen, waarvan tot nu toe altijd één geholpen heeft. Klikken op het envelopje en hopen dat er een mail geopend wordt, dan gaat het @ tekentje weg. Als dat niet werkt een mail markeren als ongelezen en vervolgens die mail openen.
Al een firmware update overwogen? Flinke kans dat Nokia dit eerder gehoord heeft en het in een nieuwere versie firmware dit verholpen heeft.