Ik heb een probleem bij het branden van een DVD. Als ik het windows hulpprogramma gebruik krijg ik deze foutmelding:
Ik heb een Acer Aspire 6920. Op deze DVD's (zelfde doosje) heb ik eerder wel gebrand met deze laptop, maar dat was voordat ik van Vista over ging naar Windows 7. Er zijn geen drivers beschikbaar voor mijn brander, maar als het goed is zou dat gewoon in Windows 7 moeten zitten ingebouwd dacht ik?
Vielen dank aan wie me verder kan helpen!
Op de DVD staat dat deze een snelheid heeft van 1-16x. Ik heb al een andere DVD geprobeerd, maar dat veranderd niks. Ook heb ik een ander programma gebruikt om te branden (Convert X to DVD), maar dat geeft ook een foutmelding. Bij dat programma kon je in tegenstelling tot windows hulpprogramma ook een snelheid instellen. Hier heb ik 2,4x, 4x en 8x geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat.De schrijfsnelheid voor de beschrijfbare schijf is te snel of te langzaam uw cd- of dvd-brander. Plaats een beschrijfbare schijf met een andere schrijfsnelheid en probeer het opnieuw.
Ik heb een Acer Aspire 6920. Op deze DVD's (zelfde doosje) heb ik eerder wel gebrand met deze laptop, maar dat was voordat ik van Vista over ging naar Windows 7. Er zijn geen drivers beschikbaar voor mijn brander, maar als het goed is zou dat gewoon in Windows 7 moeten zitten ingebouwd dacht ik?
Vielen dank aan wie me verder kan helpen!