Drivers integreren met Vlite in Windows 7.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 16:31
Beste Tweakers,

Ik ben op het moment bezig om een unattended Windows 7 DVD te maken met Vlite.
Het Vlite proces gaat goed. Drivers en updates integreren ook zonder probleem.
Maar wanneer Windows 7 geïnstalleerd is vraagt de installatie of ik de driver wel goed keur. ( dan moet ik steeds 'toch installeren' aanklikken )

Weet iemand hoe ik dat op kan lossen? Ik gebruik deze driver packs: http://forum.driverpacks.net/index.php

Bij voorbaat dank,

Martin Zweep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk geen WHQL (Windows Hardware Quality Labs) goedgekeurde drivers, en dan is Windows voorzichtig en zal die vraag komen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
En kan ik die beveiliging uitschakelen of omzeilen misschien? Of gewoon andere drivers?

gr Zweep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56
Ik zou gewoon drivers gebruiken die zijn goedgekeurd door WHQL, overigen zijn de meeste 'normale' drivers dat ook wel, misschien dat je voor de hardware die je wilt toevoegen gewoon de officiele drivers van de leverancier kunt gebruiken. Het is misschien iets meer werk, maar je voorkomt daarmee (waarschijnlijk) wel die meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
Ja dat ga ik doen. Ik ga kijken bij welke drivers hij dat aangeeft. Daar ga ik WHQL drivers voor zoeken en dan weer opnieuw proberen.

Het is inderdaad wat meer werk, maar dan heb ik ook wat.

EDIT: Dat werkt dus niet. Ik zie niet alle driver namen bij de melding

EDIT 2: Het is allemaal gelukt. Er bleken unknown drivers in het lijstje te bevinden.

[ Voor 30% gewijzigd door martinzweep op 21-02-2010 23:50 . Reden: Gelukt ]