Ik verkoop regelmatig dingen op marktplaats, vooral zeldzame DVD's waarvan ik er meer dan 1 heb.
Gemiddeld heb ik zo'n 30 tot 50 advertenties.
Meestal plaats ik deze om de week opnieuw omdat als je je advertentie weer bovenaan wil plaatsen je 1,30 per ad. moet betalen en dat doen we natuurlijk niet
Maar nou zie ik conculega's die wel 300 tot 500 advertenties hebben en die ze tegelijk plaatsen
, het lijkt me sterk dat die daarvoor weer betalen dus lijkt het me dat die een soort van bulk plaats tool hebben ofzo,
Want je kan nooit 300 advertentie's in 2 minuten plaatsen...
Ik weet dat eBay vroeger (misschien nu nog wel) een tool had die TurboLister heet, Maar heeft marktplaats ook zoiets...?
Na wat research zag ik dat marktplaats een paar maanden geleden meta plaatsers geblockt had maar blijkbaar zijn er nog trucks om toch veel vaste ads in 1 keer te (her)plaatsen.
Weet iemand ik welke richting ik moet zoeken...?
Gemiddeld heb ik zo'n 30 tot 50 advertenties.
Meestal plaats ik deze om de week opnieuw omdat als je je advertentie weer bovenaan wil plaatsen je 1,30 per ad. moet betalen en dat doen we natuurlijk niet
Maar nou zie ik conculega's die wel 300 tot 500 advertenties hebben en die ze tegelijk plaatsen

Want je kan nooit 300 advertentie's in 2 minuten plaatsen...
Ik weet dat eBay vroeger (misschien nu nog wel) een tool had die TurboLister heet, Maar heeft marktplaats ook zoiets...?
Na wat research zag ik dat marktplaats een paar maanden geleden meta plaatsers geblockt had maar blijkbaar zijn er nog trucks om toch veel vaste ads in 1 keer te (her)plaatsen.
Weet iemand ik welke richting ik moet zoeken...?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!