Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat mag ik absoluut NIET verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

• pietervsa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07-2023
aangezien mijn schijf aardig vol raakt was ik van plan wat ruimte vrij te maken.

Welke programma's mag ik ABSOLUUT NIET verwijderen

misschien handige links? een screen van de niet te deleten programs??

betreffende de mappen Windows , C:/ , program files

Alvast bedankt ;)

Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/9172/tweakershelp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/7046/programfiles.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/4909/knipselc.th.jpg

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ga naar software verwijderen, in het configuratie scherm. Dan sorteer je op grootte en kijk je welke programma's het grootste zijn. Deze google je vervolgens. Dan kan je zien wat het is. En als het een demo is kan het zowieso weg.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hetgeen ik niet zou verwijderen zijn de dingen die je nog nodig hebt :? Hoe moeten wij voor jou nu bepalen wat je wel of niet mag verwijderen 8)7

Sowieso zou ik ik niet gewoon mappen van geinstalleerde software weg gaan gooien, gebruik gewoon de uninstallers van die programma's. Die zijn sowieso aan te roepen vanuit het configuratiescherm. Verder wat betreft bestanden moet je zelf bepalen wat je wel en niet nodig hebt. Nog wel een goede tip is om met iets als ccleaner tijdelijke bestanden etc op te ruimen.

Verwijderd

- zet je games op de D: schijf.. en STEAM
- verwijder die drivers map.. tja als je ze wilt gebruiken voor een andere install later zet ze dan op D:
- download is eens CCleaner en laat hem is schoonmaken de boel

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijder zelf helemaal niets!

Gebruik de deinstall mogelijkheden in Windows
Gebruik CCleaner om de resten op je pc op te ruimen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• pietervsa
ik222 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:54:
Hetgeen ik niet zou verwijderen zijn de dingen die je nog nodig hebt :? Hoe moeten wij voor jou nu bepalen wat je wel of niet mag verwijderen 8)7

Sowieso zou ik ik niet gewoon mappen van geinstalleerde software weg gaan gooien, gebruik gewoon de uninstallers van die programma's. Die zijn sowieso aan te roepen vanuit het configuratiescherm. Verder wat betreft bestanden moet je zelf bepalen wat je wel en niet nodig hebt. Nog wel een goede tip is om met iets als ccleaner tijdelijke bestanden etc op te ruimen.
ja ik zei programma's, maar ik bedoel meer bestanden die intern werk doen, en je computer opfucken als je ze verwijdert

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Niet aan gaan zitten kloten anders zitten we hier later weer met z'n allen om te kijken hoe jou pc gefixt kan worden. Koop of een nieuwe hardeschijf, verwijder programma's die je geïnstalleerd hebt of verwijder bestanden die je zelf heb aangemaakt. Ga niet in de bestanden klooien die je niet kent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• pietervsa
Tsurany schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:02:
Niet aan gaan zitten kloten anders zitten we hier later weer met z'n allen om te kijken hoe jou pc gefixt kan worden. Koop of een nieuwe hardeschijf, verwijder programma's die je geïnstalleerd hebt of verwijder bestanden die je zelf heb aangemaakt. Ga niet in de bestanden klooien die je niet kent.
sure thing

bedankt iedereen voor steun en hulp

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:30
Kijk eens met Treesize waar al die ruimte blijft.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50
Command prompt, run as administrator, en dan

VSSADMIN LIST SHADOWSTORAGE

VSSADMIN RESIZE SHADOWSTORAGE /For=C: /maxsize=2GB (of zoiets, ligt er aan wat het eerste commando als output geeft)

Whatever

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Verhuis je swap al eens naar de D:

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Je moet natuurlijk nooit zomaar mappen uit C:\Windows of C:\Program Files weggooien. Software verwijderen doe je natuurlijk gewoon via het configuratiescherm.

Daarbij (het is hierboven ook al een aantal keren aangegeven) kunnen wij niet voor jou bepalen wat belangrijk voor je is....dussuh.... :+

Samenvattend : Gooi zelf weg wat je weg wil gooien, maar dan wel via het configuratiescherm en eigenlijk is jou vraag niet eens een eigen topic waardig. Dit topic gaat op slot, bij vragen kun je mij een DM of e-mail sturen. Owja..lees voordat je een nieuw topic maakt nog even de regels en ons beleid door, daarmee voorkom je dat je topic gesloten wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.