os na retour laptop bij fabrikant vandaan

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 17:24
Wegens problemen moest ik een Asus laptop retour sturen. Ik hoorde dat er nu een nieuwe hdd ingezet wordt. (nou ja, dat die besteld is, ik wacht al meer dan drie weken)

Nu ben ik nieuwsgierig, er stond windows Vista op het systeem, er wordt een OS teruggezet, maar weet iemand of dat Vista of Win7 is?
Vista is tenslotte oud, maar aan de andere kant, de recovery dvd's die ik heb zijn ook allemaal Vista.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:01

sanzut

It's always christmas time

Bij mij hebben ze toen de data 1 op 1 kunnen kopieren naar een nieuwe hdd.
Als je een nieuwe hdd krijgt zonder data restore zal dit Vista zijn, zoals het er ook op stond toen je hem kocht.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Inderdaad, je hebt gewoon een vista licentie ;). Geen windows7 licentie.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Vista natuurlijk. Waarschijnlijk clonen ze je harddrive en als dat niet meer kan krijg je een verse Vista install met jouw key.
Waarom zouden ze jou zomaar een W7 licentie cadeau doen?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je krijgt hem gewoon met een gerecoverde Vista terug. Je hebt een licentie voor Vista, en niet voor Windows 7. Als ze er nu Windows 7 op zouden zetten dan zouden ze in feite illegale software aan je aan het verstrekken zijn. Je hebt er immers geen licentie voor.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:30
Denk niet dat ze je oude schijf clonen. Gewoon nieuwe schijf erin en de standaard fabrieksinstallatie weer terugzetten. Van je data wordt je geacht een backup te hebben.

• murdock01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-01 12:39
bij ons (toshiba, hp, acer e.d.) wordt gewoon de defecte part(s) vervangen en bij een defecte hdd dient de klant zelf de recovery of product herstel uit te voeren

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 17:24
Was gewoon nieuwsgierig, maar dat licentieverhaal klinkt logisch. Ik zal het maar gewoon afwachten.....
Pagina: 1