Ik heb een probleem met het instellen van mijn bureaublad en schermbeveiliging op mijn MacBook. Ik heb in documenten een map gemaakt met wallpapers. Deze map wil ik via systeemvoorkeuren toevoegen aan het tabblad bureaublad en schermbeveiliging zodat ik mijn wallpapers als achtergrond kan instellen. Standaard stonden de map Apple en aperture-projecten vermeld. Als ik via het plusje mijn map met wallpapers toevoeg verschijnt de map aperture-projecten nog een keer, dus staat deze er tweemaal. Als ik mijn map nog een keer probeer toe te voegen krijg ik een melding dat dit al een bestaande map is. Als ik probeer de tweede map aperture-projecten probeer te verwijderen dan lukt dit niet, het minnetje blijft licht grijs dus kan ik er niet op klikken.
Het betreft een MacBook met aperture 2.1.2. Wie heeft een oplossing zonder dat ik de hele zooi opnieuw zou moeten instaleren?
[edit] Ook het verwijderen van aperture met appzapp en vervolgens het draaien van cleanmymac voor eventuele restjes zorgen niet voor het juiste resultaat. Betreft trouwens mac os x 1.5.8.
[edit 2] Ondertussen ook geprobeerd om com.apple.desktop.plist te verwijderen, en ook dit maakt geen verscheel.
Het betreft een MacBook met aperture 2.1.2. Wie heeft een oplossing zonder dat ik de hele zooi opnieuw zou moeten instaleren?
[edit] Ook het verwijderen van aperture met appzapp en vervolgens het draaien van cleanmymac voor eventuele restjes zorgen niet voor het juiste resultaat. Betreft trouwens mac os x 1.5.8.
[edit 2] Ondertussen ook geprobeerd om com.apple.desktop.plist te verwijderen, en ook dit maakt geen verscheel.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 18:08 ]