Wordpress instellingen die ik niet kan vinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De laatste weken krijg ik steeds meer e-mails van mijn Wordpress blogs. Het betreft hier vooral e-mails voor 'New User Registration' en 'Comment awaiting approval'. Ik heb hiervoor ook al veel op internet gezocht, maar het gaat hier dan vaak om Wordpress gebruikers die andere e-mail problemen hebben, zoals e-mail die niet aankomt vanaf hun server.

Tevens valt het me op dat het Wordpress menu in mijn blogs nu standaard is ingeklapt. Ik ben net even enkele minuten bezig geweest op een blog en heb 5 keer opnieuw het menu moeten uitklappen. Ik herinnerde me dat dit me al langer opviel en dat ik het menu graag weer wilde kunnen uitklappen, maar dat het zoeken op internet weinig zinnigs heeft gebracht. Op #wordpress in Freenode zeiden ze dat het zelf niet zo storend vonden en dat het gewoon een kwestie was van de icoontjes leren, maar ik vind het gewoon onprettig werken. Het menu was standaard altijd keurig uitgeklapt, maar het kan zijn dat ze dit hebben aangepast in één van de laatste versies.

Indien jullie weten waar één van de volgende opties zit, dan is dat echt welkom!
• "New User Registration" e-mails uit en aan zetten.
• "Comment awaiting approval" e-mails uit en aan zetten.
• Wordpress linkermenu standaard uitgeklapt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:47:
Indien jullie weten waar één van de volgende opties zit, dan is dat echt welkom!
• "New User Registration" e-mails uit en aan zetten.
• "Comment awaiting approval" e-mails uit en aan zetten.
• Wordpress linkermenu standaard uitgeklapt hebben.
Dat menu vind ik zelf ook vrij irritant!

'Settings' -> 'Discussion' vind je onder 'E-mail me whenever' de moderatie-email.
De New user reg kan ik zo ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er wellicht nog andere mensen, die weten hoe dit te realiseren is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, het valt natuurlijk te verwachten dat supportvragen over software van derden in een programmeerforum niet beantwoord gaan worden. ;)

Waar hoort mijn topic?

PRG>>CSA

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.