Vraag&Aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Beste tweakers,

Vraag & Aanbod zit vol met handelaars die onder het mom van 1 dag gebruiken hun toestellen verkopen. Helaas beseffen ze vaak niet dat hun geschiedenis zichtbaar is. Zoals iemand die beweert dat hij/zij na 1 dag niet aan Android kunnen wennen en dan blijkt uit de geschiedenis dat ze al vaker een android toestel hebben aangeboden met dezelfde smoes .

Is er een manier om dit soort mensen uit te bannen? Ik begrijp ook wel dat dit een goede en betrouwbare manier is om aan leuk spul te komen voor de Tweakrs, maar regels zijn regels toch? Ik moet me er ook aan houden, anders kan ik net zo goed ook hier op Tweakers lopen handelen.

Groetjes,

Relief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je het vermoeden hebt dat een gebruiker met commerciële intenties gebruik maakt van V&A dan kan je het beste even een melding maken bij de betreffende advertentie. Leg dan, indien mogelijk, even uit waarop je je vermoedens baseert, dan weten wij ook in welke richting we moeten zoeken.

Commercieel gebruik van V&A is niet de bedoeling en als we het op het spoor komen kunnen we de gebruiker er op aanspreken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr