Toon posts:

2 identieke velden op 1 scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,
Probleem met mijn Medion 96662 laptop. Video is Onboard.
Sinds 4 dagen heeft mijn beeldscherm 2 identieke velden,(zogenaand splitscreen) Tevens wil de comp alleen nog in veilige modus opstarten. Dit nadat ie was vastgelopen in een film en sinds 3 weken het beeldscherm soms flikkerde. Tevens geen beeld als ik hem met hdmi connect met de tv en ook geen beeld als ik er een tweede monitor aanhang.
Bij het opstarten krijg ik een waarschuwing dat ik het geheugen moet testen, maar dat dat vliegt in een seconde voorbij . Ik heb mijn 2 x 1 gig geheugen van het moederbord vervangen maar dat maakt niets uit.
Wie weet raad?

Groet Hans

Verwijderd

videodrivers deinstalleren?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zo te horen heb je eerder last van een softwareprobleem dan een hardwareprobleem, maar geef hoe dan ook aub een stuk meer info. Dit is niet de Medion helpdesk, dus we weten niet wat voor apparatuur of programma's (besturingssysteem!) op de Medion 96662 zitten.

Ik zou je ook aanraden om eens op te starten vanaf een LiveCD. Daarmee kun je haarfijn bepalen waar het probleem ligt (als het dan ook fout gaat is het hardware, zo niet software).

Aangezien je vraag over indeling van het scherm verplaats ik dit topic voorlopig naar Videokaarten & Beeldschermen, maar goede kans dat het uiteindelijk naar een subforum voor je OS gaat.

Move PMG -> VB

Oslik blyat! Oslik!