Toon posts:

Wat kan een iPhone betekenen voor jonge gezinnen?

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPhones worden door een uitgebreide doelgroep gebruikt, en dankzij de vele applicaties kunnen ook de allerkleinsten gebruik maken van de iPhone in het bijzijn van hun ouders/verzorgers.
Vooral de Aziatische markt weet met een vernieuwende inslag educatieve applicaties te ontwikkelen voor kleine kinderen.Wij kunnen hier nog wat van leren en daarom ben ik begonnen met een onderzoek.

Ik vraag mij dus het volgende af:

'Hoe staat men er tegenover als kinderen in uw bijzijn in hun vrije tijd uw smartphone gebruiken voor educatieve doeleinden?'

'Is men bereid om een applicatie te downloaden voor een kleine vergoeding (maximaal 2 euro) wanneer het volledige bedrag aan een goed doel zal worden geschonken?'

Aan de hand van een uitgebreid onderzoek o.a. door een online enquêtes waarin deze vragen terugkomen hoop ik hier meer inzicht in te krijgen.

De jeugd blijft de toekomst maar hoe ver gaan wij nou eigenlijk op het gebied van technische vernieuwing.

Wij zouden het zeer op prijs op stellen als u deze enquête invult wanneer u één of meerdere kinderen heeft in de leeftijdscategorie van 4-12 jaar.

De enquête bestaat uit 12 vragen, en zal hooguit 5 minuten in beslag nemen.

De onderzoeksresultaten zullen niet verstrekt worden aan derden.
Aan de hand van deze resultaten hopen wij een mediatoepassing te ontwikkelen voor jonge gezinnen voor educatieve doeleinden.

Wij bedanken u voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor enquêtes is toestemming nodig van een moderator, aangezien we wel willen dat er een mogelijkheid is tot discussie over het onderwerp en over de resultaten van het onderzoek. Enkel en alleen mensen oproepen om mee te doen met een enquête is niet de bedoeling. Dit topic gaat daarom op slot. Zie ook Het algemeen beleid.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.