scherm wordt donker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Vorige zaterdag 13/2 ben ik mijn gloednieuwe Windows 7 PC gaan ophalen.

De eerste dagen ging alles goed. Donderdag echter zette ik hem in slaapstand, en toen ik hem terug deed ontwaken, kreeg ik een zwart scherm.Het scherm en de PC stonden wel aan - het was een 'opgelicht' zwart op het scherm, enfin u weet wel wat ik bedoel. Gemuisd als een zot, getoetst als een zot, maar er gebeurde niets ... Dan maar een herstart en alles was weer fijn. Slaapstand en sluimerstand werken fijn.

Vandaag echter was ik gewoon aan het werk op de PC toen plots het scherm weer zwart werd. Gewoon terwijl ik aan het werken was. Even de monitor kabel losgemaakt en teruggestoken, maar het bleef zwart. Opnieuw hielp er niets anders dan een herstart. Tijdens de herstart heb ik op het scherm vluchtig iets gelezen van 'boot cleaner' maar voor ik het volledig kon lezen was het alweer weg.

Waar gaat het fout? Kan iemand helpen?

thanks!

Matt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb je de nieuwste videokaart drivers geïnstalleerd?
En bekijk ook eens je Power options. Misschien is het beter om het tijdelijk wat hoger te zetten zodat je pc niet in de mode valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik ga ervan uit dat ze in de winkel alles hebben geinstalleerd en uitvoerig getest (tis geen merk PC).

Wat bedoel je juist met " zodat je pc niet in de mode valt"?

thanks.

matt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:22

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:28:
Hello,

Ik ga ervan uit dat ze in de winkel alles hebben geinstalleerd en uitvoerig getest (tis geen merk PC).

thanks.

matt
Assumption is the mother of all fuck-ups. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:28:
Hello,

thanks.

matt
Slaapstand/standby/hibernation

En dat wat ^ hij zegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pc valt nooit in standby of zo, enkel als ik hem er zelf inzet. Maar de laatste keer gebeurde het terwijl ik gewoon aan het werken was, dus geen inactiviteit.

Heb even de nvidia driver nagekeken, die is van 11/1 en op de site van nvidia vind ik dat de laatste nieuwe drivers van 19/1 zijn. Lijkt me sterk dat dit het probleem zou zijn, maar kzal het proberen.

Nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar heb ik reeds de meest recente versie van de driver. Daar kan het dus niet aan liggen. Waaraan dan wel? Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23
Open deur: Teruggaan naar de leverancier en die het probleem laten oplossen.

Battle.net tag

Pagina: 1