Hallo, ik heb een vreemd probleem met mijn geheugen bankjes. Ik heb vier Corsairs, elk van het type CM2X1024-6400C4 (Draai uiteraard 64-bit zodat dat laatste bankje niet loopt te niksen.), maar, volgens de gegevens moeten ze op timings van 4-4-4-12 kunnen draaien, toen ik nog twee bankjes had, kon dit ook. Maar laatst dus twee extra geïnstalleerd, en kon toen niet opstarten, alleen als mijn timings op de standaard van 5-5-5-18 stonden. (Nou weet ik niet of dit allemaal verschrikkelijk uitmaakt, maar het zit me gewoon dwars dat het niet werkt naar behoren.) Nu zie ik echter het volgende in CPU Z:

Deze bank en #2 lijken goed te werken, alle gegevens lijken aanwezig, maar...

Bank #3 en #4 ontbreekt wat info, waar ik mij dus begin af te vragen wat er nou aan de hand is met die laatste twee bankjes.
Nog even wat info op een rij voordat men het vraagd.
Systeem: Intel Core 2 Duo E6750 (2,66Ghz, 1.333Mhz FSB.), 4GB RAM (CM2X1024-6400C4.), EVGA n68 mobo (nForce 680i.). OS: Windows 7 Ultimate 64-bit. Het programma CPU Z werd ook de 64-bit versie van gebruikt.
Weet iemand dus wat er misschien aan de hand is? want ik kan het helaas niet zelf oplossen...

Deze bank en #2 lijken goed te werken, alle gegevens lijken aanwezig, maar...

Bank #3 en #4 ontbreekt wat info, waar ik mij dus begin af te vragen wat er nou aan de hand is met die laatste twee bankjes.
Nog even wat info op een rij voordat men het vraagd.
Systeem: Intel Core 2 Duo E6750 (2,66Ghz, 1.333Mhz FSB.), 4GB RAM (CM2X1024-6400C4.), EVGA n68 mobo (nForce 680i.). OS: Windows 7 Ultimate 64-bit. Het programma CPU Z werd ook de 64-bit versie van gebruikt.
Weet iemand dus wat er misschien aan de hand is? want ik kan het helaas niet zelf oplossen...