Ik ben sinds een paar weken bezig met BOINC (Ik gebruik de client van worldcommuntygrid.com, later geupdate naar 6.10.8 maar nog steeds het logo van WCG). Ik krijg nu sinds een paar dagen de melding dat de client niet kan verbinden met de server en dat ik handmatig een verbinding in moet stellen. Wanneer ik bij Opties -> Verbindingen kijk zie ik geen verbindingen staan en kan ik er ook geen toevoegen. Op zowel de Help-sites van BOINC, SETI@Home en WCG kan ik niks vinden wat helpt. Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd:
- World Community Grid-project verwijderen
- BOINC herinstalleren
- PC herstarten
- Router herstarten
Dit heeft allemaal geen effect. Ondertussen draait BOINC wel vrolijk door en heb ik nu al zo'n 20 projecten die klaar zijn om te rapporteren maar die dat niet doen. Als ik op 'project bijwerken' druk komt er na een tijdje ook 'communicatie uitgesteld tot 00:00:xx'. Wat ik nog niet geprobeerd heb, is het project opnieuw toe te voegen, maar als ik dit doe, ben ik al mijn resultaten die nog niet gerapporteerd zijn kwijt, en dat vind ik nogal zonde.
- World Community Grid-project verwijderen
- BOINC herinstalleren
- PC herstarten
- Router herstarten
Dit heeft allemaal geen effect. Ondertussen draait BOINC wel vrolijk door en heb ik nu al zo'n 20 projecten die klaar zijn om te rapporteren maar die dat niet doen. Als ik op 'project bijwerken' druk komt er na een tijdje ook 'communicatie uitgesteld tot 00:00:xx'. Wat ik nog niet geprobeerd heb, is het project opnieuw toe te voegen, maar als ik dit doe, ben ik al mijn resultaten die nog niet gerapporteerd zijn kwijt, en dat vind ik nogal zonde.