Kijkhoekproblemen met de philips 40pfl9704

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

• rjateun
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hallo,

Ik heb een Philips 40pfl9704 en volgens mij heb ik last van een kijkhoekprobleem. Wellicht hebben de 46pfl9704 en de 52pfl9704 hier ook last van.

Als ik er recht voor zit dan zijn de kleuren goed. Ga ik met mijn hoofd een klein beetje naar links of rechts (vanaf zo'n 30 graden) uit het midden dan worden de kleuren grijs. Dit is goed zichtbaar bij gezichten.

Ik heb gezocht op internet en dit blijkt een productieprobleem te zijn:

'I found that some panels have a viewing angle issue, colours go grey at -30degrees out of the middle. There are 2 or more revisions out there, I'm getting a new one.

So watch the panel before you get this one back home!

With a face picture the defect shows best, if its there.'

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik ga nu Philips hierover een mail sturen en morgen wellicht ook bellen.

Groeten is niet nodig

[ Voor 2% gewijzigd door FeaR op 21-02-2010 09:57 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:19

vhal

ಠ_ಠ

[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010

Zie bovenstaande link, het 9000 serie verzameltopic van Philips. Ben er wel zeker van dat er meerdere mensen zijn met het probleem wat jij beschrijft.

Strava

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Dit soort problemen zijn inderdaad meerdere malen bekend en besproken in [LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010. En in dat topic gaan we dan dus ook verder.

Lees anders ook eens Het algemeen beleid door. Dit aangezien je het bovenstaande topic met behulp van de GoT Search had kunnen vinden. En ook is groeten op GoT dus niet nodig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.