in mijn ogen onverklaarbare reden opent IE/CHROME http://www.gamespot.com onjuist
wat kan hiervan de reden zijn?
wat kan hiervan de reden zijn?
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 02:37 ]
Verwijderd
Heb je misschien ooit eens daar een IP ban opgelopen?Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 02:46:
hmm ja idd met proxy werkt het wel idd. cheers.
snap alleen niet waarom het aan mijn ip ligt. bij de buren werkt de website wel...
[ Voor 6% gewijzigd door twiFight op 21-02-2010 03:06 ]
Niet zo heel gek, een vriend van mij liep stage bij een bedrijf dat ook allemaal troep blockte voor optimale prestaties van de werknemerstwiFight schreef op zondag 21 februari 2010 @ 03:06:
misschien staat de html op een server (met ip x) en de images en stylesteets op een andere server (met ip y)die dan geblokeerd is? Volgens mij is bovenstaande site die je ziet namelijk de kale html. Just letting my brain fart out here..
There is no replacement for displacement!
Nope zie geen plaatje! Ik bezoek ign.com wel tot de tijd gamespot weer in de lucht is... Helaas!_eXistenZ_ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 03:23:[...]
Niet zo heel gek, een vriend van mij liep stage bij een bedrijf dat ook allemaal troep blockte voor optimale prestaties van de werknemersen hij zat t.net ook zoals de bovenstaande screenshot was. Het is dus goed mogelijk dat het hier aan ligt. TS, je kunt even in de bron van de pagina naar een plaatje zoeken en deze direct proberen te openen in je browser?
On second thought, kan je onderstaand plaatje zien? Zo nee, dan is het idd wat mijn bovenbuurman noemde.
[afbeelding]
Als je hierboven niks ziet, ben je gepwned door de Chinese muur \ -_- /
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 03:31 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq