Bij het zoeken naar een eerste auto zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik ben namelijk 22 jaar oud en heb nu €5000,- over voor een auto waarmee ik dagelijks verwacht 40 kilometer te rijden.
Ik vind het belangrijk dat de auto stijlvol is en dat ik hem er mooi uit vindt zien, verder hou ik natuurlijk van een beetje power en lage reparatiekosten. Een nieuwprijs die niet al te hoog is, is belangrijk voor de verzekering en gewicht is belangrijk voor wegenbelasting.
De volgende auto's vond ik er leuk uit zien en ze zien er vrij compleet uit.
Opel Astra 1.6i

Peugeot 206

De volgende dingen zijn erg belangrijk voor mij:
Kleur: Zwart
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2000+
Kilometerstand: <150km
Aantal deuren: 4+ deur.
Gewicht: 850<>1100kg
Belangrijke accessoires zijn verder :
ABS, airbags, airco, goede audio, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, stuurbekrachtiging.
Ik ben ook nog op zoek naar een ´"waar moet je opletten bij de aanschaf van een opel astra 1.6i´"-topic, die zouden er volgens Freenode gebruikers wel moeten zijn.
Ik vind het belangrijk dat de auto stijlvol is en dat ik hem er mooi uit vindt zien, verder hou ik natuurlijk van een beetje power en lage reparatiekosten. Een nieuwprijs die niet al te hoog is, is belangrijk voor de verzekering en gewicht is belangrijk voor wegenbelasting.
De volgende auto's vond ik er leuk uit zien en ze zien er vrij compleet uit.
Opel Astra 1.6i

Peugeot 206

De volgende dingen zijn erg belangrijk voor mij:
Kleur: Zwart
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2000+
Kilometerstand: <150km
Aantal deuren: 4+ deur.
Gewicht: 850<>1100kg
Belangrijke accessoires zijn verder :
ABS, airbags, airco, goede audio, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, stuurbekrachtiging.
Ik ben ook nog op zoek naar een ´"waar moet je opletten bij de aanschaf van een opel astra 1.6i´"-topic, die zouden er volgens Freenode gebruikers wel moeten zijn.