Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben eind januari 2009 een Full HD LG 37LG5000 gekocht. Sinds een week of 2 vertoont hij zo af en toe problemen, maar dat wordt steeds erger. Er komen na enige tijd aanstaan zwarte strepen in beeld en daarna gaat het beeld vnl. aan de rechterkant en de onderkant flikkeren. Soms blijft het beeld van de tv-gids ook hangen.

Het probleem zit hem in de tv, want hij heeft er last van met de xbox 360, xbox, settopbox en dvd-speler. De eerste 10 minuten nadat je de tv hebt aangezet werkt hij naar behoren, maar dan begint het. Als je de tv dan uitzet en weer aanzet is het ongeveer 1 minuut niet aanwezig, maar daarna begint het weer. Het begint met een paar zwarte strepen onderin, maar het gaat al snel over in flikkeringen over bijna het hele scherm, behalve de linker bovenhoek.

Ter ondersteuning voor jullie heb ik deze video gemaakt. Het is niet de beste kwaliteit (telefoon), maar ik hoop dat jullie een indruk zullen krijgen, zodat jullie me kunnen helpen met het vinden van de oorzaak voor dit probleem, dus weet iemand misschien waar dit probleem aan ligt? Alvast bedankt... ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u1qpDBmWgzQ]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 13:36 . Reden: video vergeten toe te voegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit een oud topic is, maar mijn lg begint ook deze kuren te vertonen. Ik vroeg me af hoe het verder bij jou is afgelopen