Toon posts:

Puzzelwerkje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En nou even jullie volle (110%) aandacht:

Bestaand systeem:
Abit ZM6 met celeron 500A
Wisselsleuf met a) 6.4Gb ATA33 b)20.4GB ATA66
CD-R + CD-ROM op andere controller.

Deze opstelling is zo gemaakt opdat ik met mijn HD (20.4) zou kunnen werken, en mijn vriendin met de hare (6.4), omdat ze nogal de neiging heeft om ze als deurmat te gebruiken.

Scenario: Aankoop van Abit BP6, met 2° Celeron 500. Dit bord ondersteunt tot 4 ATA66 devices en 4 ATA33. Maar jammer genoeg is mijn mooie oplossing hierdoor naar de haaien, want ik ben niet van plan om die leuke ATA66-schijf op een 33-slotje te draaien gewoon omdat mijn vriendin de hare nog zou werken.

Iemand een geniale inval ?

=====

He who finds the answer will gain some serious bragging rights ..

Verwijderd

Een OS dat lekker met gebruikersrechten overweg kan ??

Win2k of Linux (heb je toch nodig voor SMP).

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Kun je dan misschien eerst even je puzzeltje uitleggen??? Ik volg niet echt hoe je het dan nu hebt gedaan... Je haalt gewoon jouw HD eruit en je stopt die van haar erin? Hoe werkt dat dan en waarom kan dat bij de BP6 niet meer?
En zoal de heer boven mij zegt, je pakt gewoon w2k (moet je sowieso hebben) en je maakt een profiel aan waarbij ze alleen haar HD kan zien, en de jouwe (met de bootpartitie) dus niet. Dan kan ze geen schade aanrichten, en stop jij je HD in de ATA66 en zij die van haar in de ATa33 (of ide33/66 je begrijpt t we...).
Leg anders je probleem nog eens duidelijk uit, want dit is geen leuke puzzel zo... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Je kan toch gewoon de IDE33 harddisk aan de HPT66 controller hangen?

Heb je wel niet de 66Mb/x snelheid, maar daat gaat het nu niet om.

Of krijg je dan problemen met de 80 polige kabel? Lijkt mij persoonlijk niet, alhoewel ik het ook nog moet uitproberen.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Dat laatste kan idd ja. Omgekeerd trouwens ook...
Alleen ik snap het probleem nog steeds niet... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Welk probleem?
Pagina: 1