[Windows 10 Enterprise] 24GB Triple-Channel DDR3 | ASUS Rampage III GENE | XEON X5675 @ 4.51 Ghz | AMD Radeon HD 7950 OC Black Edition | Cooler Master MWE Gold 550 | Cooler Master V6GT koeler
Je kan gewoon bellen met de klantenservice van WD.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad met mijn WD Elementals Desktop 500GB, en na met de klantenservice van WD gebeld te hebben kreeg ik binnen een week een nieuwe voeding op mijn deurmat (gratis en voor niets!
Hulde aan WD!
).
Ondertussen staat de HDD al weer 4 maanden vrolijk te pruttelen hier.
edit:
Het nummer volgens de site:
00800-ASK4WDEU
(00800- 27549338)
Gewoon even bellen en je probleem voorleggen, dan heb je binnenkort een nieuwe voeding.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad met mijn WD Elementals Desktop 500GB, en na met de klantenservice van WD gebeld te hebben kreeg ik binnen een week een nieuwe voeding op mijn deurmat (gratis en voor niets!
Ondertussen staat de HDD al weer 4 maanden vrolijk te pruttelen hier.
edit:
Het nummer volgens de site:
00800-ASK4WDEU
(00800- 27549338)
Gewoon even bellen en je probleem voorleggen, dan heb je binnenkort een nieuwe voeding.
[ Voor 30% gewijzigd door Ghost Dog op 20-02-2010 21:28 ]
Idd, dat is service die ik ook gewend ben van WD, dat is met WD spullen ook vaak de beste manier als er iets defect is; niet terug naar de winkel, maar WD zelf benaderen en je hebt een veel grotere kans van slagen. Heb zelf in het verleden een aantal keren een probleem met WD-schijven gehad, waar de winkel altijd moeilijk deed, deed WD juist absoluut niet moeilijk. Ze hebben zelfs een keer een schijf geruild voor een nieuwe nadat ik eerlijk had opgebiecht dat de schijf onderweg naar huis misschien wel een klein tikje heeft gehad. Was geen probleem, als ik de schijf opstuurde kreeg ik zo snel mogelijk een nieuwe. Een week na ontvangstbevestiging van de defecte schijf was de nieuwe alweer binnen