"Ontgroening" continued

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Dit is de examenvraag.

(hij zal sommigen bekend voorkomen)

Was ik nou zo streng en meelopering, of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Staan voor mij boel getalletjes in waarvan ik niet zo veel snap, ik zou hem dus zonder die onderste zin omhoog modden, informatief.

Helaas staat dan die onderste zin achter, en ik heb zelf duidelijk om gevraagd in die koeien-trollen-thread, de zin herleidt naar de DPC en is dus een troll.

Uiteindelijk zal hij bij mij dan net op 0: overbodig eindigen. Zou een andere tag aan moeten zitten, maar ik kan geen betere bedenken. {Tussenedit: Idee: 0: informatief, afgerond} Zonder dat informatieve was 'ie op troll geëindigd. Duidelijk.

Edit: Meeloperig (meelopering, voor Jaymz). Tja. Degenen die dit troll vinden lopen natuurlijk mee met 'het unaniem besloten feit' dat reacties met DPC inhoud naar beneden worden gemod. Maar of je dat nou echt meelopen kunt noemen...

Streng: Tja, streng maar rechtvaardig. Eigenschappen van een goede moderator. En consequent natuurlijk. Dit soort posts zullen neem ik aan in de toekomst ook omlaag worden gemod. Naar behoren.

Nog maar een edit (niemand reageert hier bijna, ff aandacht trekken): reactie bonter gemaakt met smiley's :D (beetje te veel cola gehad), 1 typo er uit gehaald (hoe komt die erin geslopen?). :9 :9~ :* :Y) O+ :r. Waar de mond vol van is loopt het hart van over :).

---------- Met smiley's verrijkte reactie ----------

Staan voor mij boel getalletjes in waarvan ik niet zo veel snap :?, ik zou hem dus zonder die onderste zin omhoog :o modden, informatief.

Helaas staat dan die onderste zin achter >:), en ik heb zelf duidelijk om gevraagd in die koeien-trollen-thread, de zin herleidt naar de }:O DPC en is dus een troll :P.

Uiteindelijk zal hij bij mij dan net op 0: overbodig eindigen :7. Zou een andere tag aan moeten zitten, maar ik kan geen betere bedenken |:(. {Tussenedit: Idee: 0: informatief, afgerond} Zonder dat informatieve was 'ie op troll geëindigd. Duidelijk. :)

Edit: Meeloperig (meelopering, voor Jaymz ;)). Tja. Degenen die dit troll vinden lopen natuurlijk mee met 'het unaniem besloten feit' 8-) dat reacties met DPC inhoud naar beneden worden gemod *D. Maar of je dat nou echt meelopen kunt noemen... :?

Streng: Tja, streng maar rechtvaardig. Eigenschappen van een goede moderator :Y). En consequent natuurlijk. Dit soort posts zullen neem ik aan in de toekomst ook omlaag worden gemod. Naar behoren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik zet hem op 0 overbodig in :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik weet niet wat ik zou vinden: uit deze reactie komt naar voren dat deze persoon kennelijk onder de indruk is van wat die supercomputer van Compaq allemaal kan en hij neemt de moeite om dat "ons" te vertellen:

hij geeft (kort) aan wat de specs van die AlphaServers zijn en vervolgens vermenigvuldigt hij al die specs met 375 om te laten zien hoe "indrukwekkend" dat systeem wel niet moet zijn. (84.000 pci sloten, 9600 Gb intern geheugen enz.) En dan is er dat laatste regeltje, wat op die koeien wijst, maar IMHO is dat niet meer dan voortborduren (positief bedoeld) op de rest van zijn reactie: hij laat in een opsomming zien hoe "ontzettend snel" dat ding is en hij illustreert dat ook nog eens aan de hand van de DPC. Ok, er zijn nou eenmaal Tweakers die daaraan meedoen (ik ook, alleen ik ga dat niet rondbazuinen) en die zien dat getal, net als de eerste vier puntjes die hij opsomt, als een idicatie van de snelheid van dat systeem.
Ik vind dat heel wat anders dan een reactie van één regel als "die zal ook wel lekker kunnen grazen [plaatje van die koe]" en ik zou deze reactie dan ook eventueel naar +1: gemodereerd modereren.

Ik moet wel zeggen dat ik het een twijfelgeval vind, want ik heb eigenlijk ook geen moeite met de eindscore 0: overbodig. Als ik zo'n reactie tegenkom op T.net en ik wil hem moddereren, ben ik geneigd om eerst eens te kijken wat anderen gemodereerd hebben. Eventueel kijk ik ook nog even in het profile van die persoon: ik ben geneigd om iemand die zich net heeft ingeschreven een beetje minder zwaar te modereren: als zijn/haar reacties een beetje beter gewaardeerd worden, kan dit die mensen motiveren om bij Tweakers actief te blijven.

edit:

Helemaal zonder smiley's, Tha_Snail! Zelfs dat "[Plaatje van die koe]" stond er al in vóórdat ik jouw (gewijzigde) reactie had gelezen!

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Profile van scsi-freak

Registratie datum: 02-06-2000 21:21
Aantal reacties: 443
Status: Grootmeester

Aangenomen dat deze reactie een twijfelgeval is, zou dit profiel dan de doorslag geven? Hij blijft waarop hij nu staat?

Edit zonder te editten (ik zie nu pas je edit): :? HUH :?
Het is dan misschien al laat, en ik ben dan misschien wel het toppunt van slome traagheid, maar ik vat je even niet. Sorry. Request for explanation ingediend.

Echte edit: Ik verwacht (;)) morgenochtend een redelijk (:)) antwoord te zien :*:*:* maf ze :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Registratie datum: 02-06-2000 21:21
Aantal reacties: 443
Status: Grootmeester

Aangenomen dat deze reactie een twijfelgeval is, zou dit profiel dan de doorslag geven? Hij blijft waarop hij nu staat?
Ja, ik had zijn profile al gezien. Hij schijnt zelfs bij Compaq te werken.
Als ik een dergelijk profiel zie, dan heb ik (bij slechte reacties) altijd het idee van "dat had hij/zij toch beter moeten weten".
Over dit specifieke geval: als de poster bijvoorbeeld een karma heeft van <10 en (natuurlijk) ook maar pas een paar reacties heeft gepost*, dan had ik er minder bij nagedacht en eerder naar +1: gemodereerd gemod. Nu gaat het om een grootmeester, dus het profile neemt geen twijfel weg.
Als ik kijk naar het moderatieverleden heeft die reactie eerst zelfs op +3 gestaan, dat is wel wat aan de hoge kant. Door andere moderators is ie weer naar 0 gemod. Kennelijk zijn ook de moderators (lees: iedereen die kan modden) verdeeld, dus ook het moderatieverleden neemt ook nauwelijks twijfel weg.
Wat dan rest is mijn eigen "instinct" (voor zover ik dat heb, dan :)): ik geloof dat deze persoon het niet "kwaad" bedoeld heeft. Hij noemde DPC puur en alleen als voorbeeld en hij had niet gedacht dat dat in het verkeerde keelgat zou schieten (zie ook zijn eigen thread in dit forum). Daarom ben ik geneigd om toch 'n +1 te geven.

* Want het is natuurlijk ook mogelijk dat iemand met heel veel reacties een laag karma heeft: in dat geval is hij/zij al langer lid en post hij/zij gewoon ontzettend slechte gewaardeerde reacties.
Edit zonder te editten (ik zie nu pas je edit): HUH
Het is dan misschien al laat, en ik ben dan misschien wel het toppunt van slome traagheid, maar ik vat je even niet. Sorry. Request for explanation ingediend.
[army mode]Request for explanation graunted[/army mode]
Ik was begonnen aan mijn reactie voordat jij jouw reactie ge-edit had (met al die smiley's om de reactie bonter te maken, omdat er niemand reageerde). Ik had zoiets van: je had geen smiley's nodig om de aandacht te trekken, ik was al aan het typen. Toen zag ik eigenlijk pas dat ik onbewust die koe-smiley niet gebruikt, maar omschreven had én dat er verder toevallig ook geen andere smiley's in het bericht stonden. Ik vond het wel grappig, maar euh, 't kwam niet over |:(
Echte edit: Ik verwacht () morgenochtend een redelijk () antwoord te zien maf ze.
Welterusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal even een kleine toelichting geven ,
ik werk inderdaad voor compaq :)

nee, even zonder gein , die laatste regel over dpc heb er om 2 redenen ingezet ,namelijk omdat ik dacht dat er toch wel een paar mensen die berekening zouden maken en dat dus niet meer gepost hoefde te worden , en omdat het aangeeft wat dat ding snel is .. ter vergelijking. bovendien was ik kwaad , omdat mijn post idd op +3 stond en na de reactie van jaymz op 0 stond in een minuut. dit vind ik niet kunnen. een post moet op inhoud gewaardeert worden , en dan kan een zin niet 3 punten uitmaken. bovendien was ik niet op de hoogte van de dpc afspraak.. ik schoot gister aardig uit de hoek , sorry daarvoor, maar ik vind het gewoon onterecht.verder , een post heeft imho toch niks met je profile ed te maken , er staat wat er staat , ongeacht wat er in het profile staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mag ik nog meedoen? In de eerste instantie wist ik niet dat het over DPC ging (ook niet na 3 keer lezen), waar het wel over ging was mij ook niet helemaal duidelijk. Gochelen met getallen kan iedereen maar wat moet je ermee.

Ik denk dat het daarna bergafwaarts ging met deze posting.

Scsi, zeg nu eerlijk, er staat toch echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
ik zal even een kleine toelichting geven ,
ik werk inderdaad voor compaq :)
Ja, ik zag dat toevallig, maar dat maakt dan verder voor de beoordeling niets uit; ik ga ervanuit dat dat systeem heel ergens anders binnen het bedrijf is gemaakt en dat je er zelf weinig mee te maken hebt gehad. Zul je zelf ook wel jammer vinden, niet :)?
een post heeft imho toch niks met je profile ed te maken , er staat wat er staat , ongeacht wat er in het profile staat.
Dat heeft dan weer weinig met de post van Jaymz te maken: ik ben de enige die daarmee is gekomen. Tuurlijk, je hebt gelijk: er staat wat er staat, daar heb je helemaal gelijk in. En wat dat dan met het profile te maken heeft: als het een aardige reactie is en ik twijfel, dan kijk ik wel eens in het profile van die mensen en als ze vrij nieuw zijn, ben ik sneller geneigd om naar boven af te ronden. Ik heb geprobeerd om mijn gedachtegang daaromtrent in de eerdere post duidelijk te maken: jij bent geen nieuwe user, dus dat neemt geen twijfel weg, m.a.w. je reactie wordt door mij gemodereerd zoals elke andere en daarbij is de jouwe dan een twijfelgeval. Tja, anders gaan we 'm hier natuurlijk niet zo (overdreven?) uitgebreid analyseren. Het is iig natuurlijk niet zo dat je (van mij) minder punten zou krijgen voor een goede reactie, als je al langer ingeschreven bent en een hoger karma hebt.
nee, even zonder gein , die laatste regel over dpc heb er om 2 redenen ingezet ,namelijk omdat ik dacht dat er toch wel een paar mensen die berekening zouden maken en dat dus niet meer gepost hoefde te worden, en omdat het aangeeft wat dat ding snel is .. ter vergelijking.
Tja, het wordt hier in een keer gepost onder het mom van 'ontgroening': ok, het is dan geloof ik de bedoeling dat verschillende mensen uitleggen wat zij voor moderatie zouden geven en waarom; dat heb ik dus ook gedaan. Het moet eigenlijk best wel vreemd zijn om iedereen hier je eigen post te zien beoordelen en analyseren.
bovendien was ik kwaad , omdat mijn post idd op +3 stond en na de reactie van jaymz op 0 stond in een minuut. dit vind ik niet kunnen. een post moet op inhoud gewaardeert worden , en dan kan een zin niet 3 punten uitmaken. bovendien was ik niet op de hoogte van de dpc afspraak..
Ja, dat heb je. Als er hier een bericht wordt gepost over een bepaalde reactie, dan gaat ineens iedereen er naar kijken. De mensen die hier rondhangen zijn echter een stukje strenger dan de gemiddelde modderator (streng, doch rechtvaardig, zoals ze het zelf zeggen).
De nieuwe thread van Jaymz is trouwens pas gestart, nadat jij de thread 'iemand mod erg vreemd' gestart bent. Waarschijnlijk is je reactie eerder naar beneden gemod door de thread 'duidelijkheid gevraagd omtrent koe-trollen', waardoor iedereen ineens extra alert op die dingen is. Verder bestaat je reactie botweg uit het opsommen van een paar specs en dat leidt nu eenmaal sneller tot een lage score dan een echt getypt verhaaltje. Het mooiste voorbeeld vind ik nog wel een reactie die wat verder naar beneden staat in dezelfde thread. Feitelijk gezien, doet hij hetzelfde als jij: hij probeert op basis van de specs een inschatting te maken voor de specs van die nieuwe computer. En ook hij besluit met de vraag wat het bij distributed.net zou doen. Hij typt er alleen een verhaaltje omheen en daarom is men sneller geneigd om deze reactie wel hoger te modereren.
Tot slot dan over de waardering van jouw eigen reactie: +3 punten is imho wel erg hoog en 0 punten is imo eigenlijk te laag. Daarom heb je van mij toch een +1 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
eigenlijk 1:grappig
maar door
1250mhz x 12000 = 15.000.000mhz =31200mkeys/s
op 0: overbodig.
Hij verwijst naar DPC en dat hoort IMO in DPC draden thuis.

edit:
:overbodig veranderd in : overbodig

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Na een hoop geëdit te hebben komt dit er uit:
Op woensdag 07 maart 2001 23:58 typte Thor-korenwolf het volgende:

[army mode]Request for explanation graunted[/army mode]
Ik was begonnen aan mijn reactie voordat jij jouw reactie ge-edit had (met al die smiley's om de reactie bonter te maken, omdat er niemand reageerde). Ik had zoiets van: je had geen smiley's nodig om de aandacht te trekken, ik was al aan het typen. Toen zag ik eigenlijk pas dat ik onbewust die koe-smiley niet gebruikt, maar omschreven had én dat er verder toevallig ook geen andere smiley's in het bericht stonden. Ik vond het wel grappig, maar euh, 't kwam niet over |:(
Aaahhhhaaaaa.... Ikke nu snappen. Jouw reactie ziet er tenminste veel serieuzer uit dan mijn feestgedruis. Ben benieuwd hoe de examencommissie dat gaat beoordelen :). Serieuze lap tekst vs. feestgedruis :+.
Welterusten :)
Dankjewel :).
In diezelfde post typte Thor-korenwolf het volgende:

Ja, dat heb je. Als er hier een bericht wordt gepost over een bepaalde reactie, dan gaat ineens iedereen er naar kijken. De mensen die hier rondhangen zijn echter een stukje strenger dan de gemiddelde modderator (streng, doch rechtvaardig, zoals ze het zelf zeggen).
Op woensdag 07 maart 2001 21:10 typte (potjandikkie ik zit hier echt niet met een pen op dat beeldscherm te schrijven hoor) tha_snail het volgende:

Streng: Tja, streng maar rechtvaardig. Eigenschappen van een goede moderator. En consequent natuurlijk. Dit soort posts zullen neem ik aan in de toekomst ook omlaag worden gemod. Naar behoren.
Ik voel me aangesproken.
De nieuwe thread van Jaymz is trouwens pas gestart, nadat jij de thread 'iemand mod erg vreemd' gestart bent. Waarschijnlijk is je reactie eerder naar beneden gemod door de thread 'duidelijkheid gevraagd omtrent koe-trollen'
[topic=139456]
Tjeetje, nou voel ik me alweer aangesproken. Ik krijg er zelfs een schuldgevoel van...
Tot slot dan over de waardering van jouw eigen reactie: +3 punten is imho wel erg hoog en 0 punten is imo eigenlijk te laag. Daarom heb je van mij toch een +1 gekregen.
En dan vraag ik me af: waar is die 1? Want hij staat nog steeds (volgens mij terecht) op 0: overbodig. Nou ja, 0,46: overbodig. Ik zie nergens in de modgeschiedenis een +1 na die overbodigen. Wel een 0: gemodereerd. Hm, het kan natuurlijk ook 1 van die informatieven/interessanten zijn. Nou ik ze zie... Nou ja, 't is nog vroeg.

Edit: Hm, ik zie er opeens een +0,40 gemodereerd bij staan, hij staat nu dus nipt op 1. 0,57. Maakt de examencommissie snel het goede antwoord bekend? Dan kan hij of nog steviger op 1, of naar 0 worden gemodereerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op donderdag 08 maart 2001 09:46 schreef Tabaqui het volgende:
eigenlijk 1:grappig
maar door
[..]

op 0:overbodig.
Hij verwijst naar DPC en dat hoort IMO in DPC draden thuis.
Ligt het nou aan mij, of zie ik op T.net geen DPC draden meer?! Dat zou kunnen verklaren waarom die DPC dingen overal in staan, ze kunnen ze nergens meer kwijt op T.net. En nooit gehoord van GoT en andere oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

:? verrek, ik zie opeens nergens DPC op de frontpage....
Zijn alle stats opeens ook weggehaald?

eeeerrrrmm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
denk dat ze stats al een tijdje niet meer op frontpage maar wil in DPC Forum.
Misschien ideetje voor de nieuwsposter's om wat vaker bij het DPC forum te kijken want stats van gister stonden er vrij op tijd en staan nog steeds niet op frontpage
edit:

stats van 6 maart stonden 7 maart 11.44 online hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Misschien is het wel een nieuw beleid dat de DPC-scores niet meer op T.net gepost worden ?

Omdat we nu eerste zijn of zo ?

:?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Voor de duidelijkheid: deze draad is gestart NADAT scsi-freak duidelijk maakte dattie mij niet zo aardig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op donderdag 08 maart 2001 09:55 schreef ecteinascidin het volgende:
:? verrek, ik zie opeens nergens DPC op de frontpage....
Zijn alle stats opeens ook weggehaald?

eeeerrrrmm?
Mijn gebeden* zijn gehoord! :) Er bestaat dus toch een GoT. Thank you oh Upperlord, for thou miracles work in mysterious ways.

*
Ons Opperhoofd die op zijn zolderkamer tweakt
Uw site worde beveiligd
Uw BMW zal kome
Uw wil geschiedde op T.net alsook op G.o.T.
Geef ons heden onze dagelijkse mod-points
En vergeef ons onze trollen
zoals ook wij anderen hun trollen vergeven
En leid ons niet tot karmawhoring
Maar verlos ons van DPC-stats op de Frontpage

Amen

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
"Langzaam groeiende glimlach" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
uitslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch blijf ik van mening dat er op zich niets mis hoeft te zijn met de DPC stats op de Frontpage.

Gelukkig snap ik niet alles, maar het zal allemaal wel.

Als de meerderheid er blijer van wordt, ben ik blij voor de meerderheid.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 12:18 schreef Tabaqui het volgende:
uitslag?
Voorzover ik weet ben ik nergens allergisch voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Ecteinascidin weet vast wel een paar produkten waar jij niet tegenkunt...

>:)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ben benieuwd hoe de examencommissie dat gaat beoordelen.
Wordt het echt ook beoordeeld dan? Studiepunten?:9~
Ik voel me aangesproken.
...
Tjeetje, nou voel ik me alweer aangesproken. Ik krijg er zelfs een schuldgevoel van...
Schuldgevoel is echt niet nodig! Jij hebt toch ook alleen maar gedaan wat je goed vond en ik heb dat dan weer uit proberen te leggen aan scsi.
Edit: Hm, ik zie er opeens een +0,40 gemodereerd bij staan, hij staat nu dus nipt op 1. 0,57. Maakt de examencommissie snel het goede antwoord bekend? Dan kan hij of nog steviger op 1, of naar 0 worden gemodereerd...
Het is inderdaad die +0.40 gemodereerd. Ik heb lang gewacht voordat ik de moderatie daadwerkelijk heb doorgevoerd. Twijfelen, hè. Laten we het maar examenvrees noemen...:)
Ons Opperhoofd die op zijn zolderkamer tweakt
Uw site worde beveiligd
Uw BMW zal kome
Uw wil geschiedde op T.net alsook op G.o.T.
Geef ons heden onze dagelijkse mod-points
En vergeef ons onze trollen
zoals ook wij anderen hun trollen vergeven
En leid ons niet tot karmawhoring
Maar verlos ons van DPC-stats op de Frontpage

Amen
:):):) LOL! Die is zelfs een printje waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Ik ben er dus tegen dat de hitparade niet meer op T.net verschijnt. Ik heb al minstens 700 modpuntjes uit die hitparades gehad met pageviews, reacties en karma. Dat ding moet terug, of ik ben gedoemd ;(.

AUB nu geen reacties van: ik kies voor dat laatste (tha_snail = doomed).

Edit: Ondanks dat ik erg katholiek ben heb ik hartelijk gelachen om het schietgebedje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
http://www.tweakers.net/nieuws/16067

Helaas pindakaas...
Prikkeldraad bleek Vaporwire.
Mijn recente bekering tot het geloof in De Almachtige, bleek op dit punt Umsonst. Dat wordt dus gewoon weer moddergrazen geblazen |:(. Ondanks het risico van mond-en klauwzeer mogen de }:O}:O}:O nog steeds in de voortuin hun flatsen neerkwakken. De één z'n mest is de ander z'n hoop, zullen we maar zeggen, of niet, Tha_Snail :) ?

Ach boejuh, over tot de orde van de nacht.

* Cookie heeft zojuist, na wat ouwekarmahoeren, iemand met een paardestaart gepasseerd 8-)

Hey Otis, als we nu eens om beurten op kop gaan fietsen, kunnen we misschien samen die ontsnappingsgroep nog net voor de finish inhalen. Het scheelt echt als je in elkaars kielzog zit....:9~

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op vrijdag 09 maart 2001 05:33 schreef testcase het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/16067

Helaas pindakaas...
Prikkeldraad bleek Vaporwire.
Mijn recente bekering tot het geloof in De Almachtige, bleek op dit punt Umsonst. Dat wordt dus gewoon weer moddergrazen geblazen |:(. Ondanks het risico van mond-en klauwzeer mogen de }:O}:O}:O nog steeds in de voortuin hun flatsen neerkwakken. De één z'n mest is de ander z'n hoop, zullen we maar zeggen, of niet, Tha_Snail :) ?
Hmpfz. (8>
Pagina: 1