Dit is de examenvraag.
(hij zal sommigen bekend voorkomen)
Was ik nou zo streng en meelopering, of niet ?
(hij zal sommigen bekend voorkomen)
Was ik nou zo streng en meelopering, of niet ?
Bericht hierboven
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ja, ik had zijn profile al gezien. Hij schijnt zelfs bij Compaq te werken.Registratie datum: 02-06-2000 21:21
Aantal reacties: 443
Status: Grootmeester
Aangenomen dat deze reactie een twijfelgeval is, zou dit profiel dan de doorslag geven? Hij blijft waarop hij nu staat?
[army mode]Request for explanation graunted[/army mode]Edit zonder te editten (ik zie nu pas je edit): HUH
Het is dan misschien al laat, en ik ben dan misschien wel het toppunt van slome traagheid, maar ik vat je even niet. Sorry. Request for explanation ingediend.
WelterustenEchte edit: Ik verwacht () morgenochtend een redelijk () antwoord te zien maf ze.
Verwijderd
Ja, ik zag dat toevallig, maar dat maakt dan verder voor de beoordeling niets uit; ik ga ervanuit dat dat systeem heel ergens anders binnen het bedrijf is gemaakt en dat je er zelf weinig mee te maken hebt gehad. Zul je zelf ook wel jammer vinden, nietik zal even een kleine toelichting geven ,
ik werk inderdaad voor compaq
Dat heeft dan weer weinig met de post van Jaymz te maken: ik ben de enige die daarmee is gekomen. Tuurlijk, je hebt gelijk: er staat wat er staat, daar heb je helemaal gelijk in. En wat dat dan met het profile te maken heeft: als het een aardige reactie is en ik twijfel, dan kijk ik wel eens in het profile van die mensen en als ze vrij nieuw zijn, ben ik sneller geneigd om naar boven af te ronden. Ik heb geprobeerd om mijn gedachtegang daaromtrent in de eerdere post duidelijk te maken: jij bent geen nieuwe user, dus dat neemt geen twijfel weg, m.a.w. je reactie wordt door mij gemodereerd zoals elke andere en daarbij is de jouwe dan een twijfelgeval. Tja, anders gaan we 'm hier natuurlijk niet zo (overdreven?) uitgebreid analyseren. Het is iig natuurlijk niet zo dat je (van mij) minder punten zou krijgen voor een goede reactie, als je al langer ingeschreven bent en een hoger karma hebt.een post heeft imho toch niks met je profile ed te maken , er staat wat er staat , ongeacht wat er in het profile staat.
Tja, het wordt hier in een keer gepost onder het mom van 'ontgroening': ok, het is dan geloof ik de bedoeling dat verschillende mensen uitleggen wat zij voor moderatie zouden geven en waarom; dat heb ik dus ook gedaan. Het moet eigenlijk best wel vreemd zijn om iedereen hier je eigen post te zien beoordelen en analyseren.nee, even zonder gein , die laatste regel over dpc heb er om 2 redenen ingezet ,namelijk omdat ik dacht dat er toch wel een paar mensen die berekening zouden maken en dat dus niet meer gepost hoefde te worden, en omdat het aangeeft wat dat ding snel is .. ter vergelijking.
Ja, dat heb je. Als er hier een bericht wordt gepost over een bepaalde reactie, dan gaat ineens iedereen er naar kijken. De mensen die hier rondhangen zijn echter een stukje strenger dan de gemiddelde modderator (streng, doch rechtvaardig, zoals ze het zelf zeggen).bovendien was ik kwaad , omdat mijn post idd op +3 stond en na de reactie van jaymz op 0 stond in een minuut. dit vind ik niet kunnen. een post moet op inhoud gewaardeert worden , en dan kan een zin niet 3 punten uitmaken. bovendien was ik niet op de hoogte van de dpc afspraak..
op 0: overbodig.1250mhz x 12000 = 15.000.000mhz =31200mkeys/s
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Aaahhhhaaaaa.... Ikke nu snappen. Jouw reactie ziet er tenminste veel serieuzer uit dan mijn feestgedruis. Ben benieuwd hoe de examencommissie dat gaat beoordelenOp woensdag 07 maart 2001 23:58 typte Thor-korenwolf het volgende:
[army mode]Request for explanation graunted[/army mode]
Ik was begonnen aan mijn reactie voordat jij jouw reactie ge-edit had (met al die smiley's om de reactie bonter te maken, omdat er niemand reageerde). Ik had zoiets van: je had geen smiley's nodig om de aandacht te trekken, ik was al aan het typen. Toen zag ik eigenlijk pas dat ik onbewust die koe-smiley niet gebruikt, maar omschreven had én dat er verder toevallig ook geen andere smiley's in het bericht stonden. Ik vond het wel grappig, maar euh, 't kwam niet over
DankjewelWelterusten
In diezelfde post typte Thor-korenwolf het volgende:
Ja, dat heb je. Als er hier een bericht wordt gepost over een bepaalde reactie, dan gaat ineens iedereen er naar kijken. De mensen die hier rondhangen zijn echter een stukje strenger dan de gemiddelde modderator (streng, doch rechtvaardig, zoals ze het zelf zeggen).
Ik voel me aangesproken.Op woensdag 07 maart 2001 21:10 typte (potjandikkie ik zit hier echt niet met een pen op dat beeldscherm te schrijven hoor) tha_snail het volgende:
Streng: Tja, streng maar rechtvaardig. Eigenschappen van een goede moderator. En consequent natuurlijk. Dit soort posts zullen neem ik aan in de toekomst ook omlaag worden gemod. Naar behoren.
[topic=139456]De nieuwe thread van Jaymz is trouwens pas gestart, nadat jij de thread 'iemand mod erg vreemd' gestart bent. Waarschijnlijk is je reactie eerder naar beneden gemod door de thread 'duidelijkheid gevraagd omtrent koe-trollen'
En dan vraag ik me af: waar is die 1? Want hij staat nog steeds (volgens mij terecht) op 0: overbodig. Nou ja, 0,46: overbodig. Ik zie nergens in de modgeschiedenis een +1 na die overbodigen. Wel een 0: gemodereerd. Hm, het kan natuurlijk ook 1 van die informatieven/interessanten zijn. Nou ik ze zie... Nou ja, 't is nog vroeg.Tot slot dan over de waardering van jouw eigen reactie: +3 punten is imho wel erg hoog en 0 punten is imo eigenlijk te laag. Daarom heb je van mij toch een +1 gekregen.
Ligt het nou aan mij, of zie ik op T.net geen DPC draden meer?! Dat zou kunnen verklaren waarom die DPC dingen overal in staan, ze kunnen ze nergens meer kwijt op T.net. En nooit gehoord van GoT en andere oplossingen...Op donderdag 08 maart 2001 09:46 schreef Tabaqui het volgende:
eigenlijk 1:grappig
maar door
[..]
op 0:overbodig.
Hij verwijst naar DPC en dat hoort IMO in DPC draden thuis.
Aannames zijn fataal.
Mijn gebeden* zijn gehoord!Op donderdag 08 maart 2001 09:55 schreef ecteinascidin het volgende:
verrek, ik zie opeens nergens DPC op de frontpage....
Zijn alle stats opeens ook weggehaald?
eeeerrrrmm?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Voorzover ik weet ben ik nergens allergisch voor.Op donderdag 08 maart 2001 12:18 schreef Tabaqui het volgende:
uitslag?
Aannames zijn fataal.
Wordt het echt ook beoordeeld dan? Studiepunten?Ben benieuwd hoe de examencommissie dat gaat beoordelen.
Schuldgevoel is echt niet nodig! Jij hebt toch ook alleen maar gedaan wat je goed vond en ik heb dat dan weer uit proberen te leggen aan scsi.Ik voel me aangesproken.
...
Tjeetje, nou voel ik me alweer aangesproken. Ik krijg er zelfs een schuldgevoel van...
Het is inderdaad die +0.40 gemodereerd. Ik heb lang gewacht voordat ik de moderatie daadwerkelijk heb doorgevoerd. Twijfelen, hè. Laten we het maar examenvrees noemen...:)Edit: Hm, ik zie er opeens een +0,40 gemodereerd bij staan, hij staat nu dus nipt op 1. 0,57. Maakt de examencommissie snel het goede antwoord bekend? Dan kan hij of nog steviger op 1, of naar 0 worden gemodereerd...
:):):) LOL! Die is zelfs een printje waard!Ons Opperhoofd die op zijn zolderkamer tweakt
Uw site worde beveiligd
Uw BMW zal kome
Uw wil geschiedde op T.net alsook op G.o.T.
Geef ons heden onze dagelijkse mod-points
En vergeef ons onze trollen
zoals ook wij anderen hun trollen vergeven
En leid ons niet tot karmawhoring
Maar verlos ons van DPC-stats op de Frontpage
Amen
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hmpfz.Op vrijdag 09 maart 2001 05:33 schreef testcase het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/16067
Helaas pindakaas...
Prikkeldraad bleek Vaporwire.
Mijn recente bekering tot het geloof in De Almachtige, bleek op dit punt Umsonst. Dat wordt dus gewoon weer moddergrazen geblazen. Ondanks het risico van mond-en klauwzeer mogen de }:O}:O}:O nog steeds in de voortuin hun flatsen neerkwakken. De één z'n mest is de ander z'n hoop, zullen we maar zeggen, of niet, Tha_Snail
?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq