Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met Borderlands en Batman Arkham Asylum

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Ik heb een probleem met Borderlands en Batman Arkham Asylum. Het probleem is namelijk wanneer ik dit spel speel de camera naar links blijft draaien. Het is met geen mogelijkheid te stoppen. Ik heb al een andere muis geprobeert met het zelfde probleem, het ligt dus niet aan de muis. En met mijn andere spellen zoals: call of duty mw2, mass effect 2 en james bond quantum of solace' heb ik verder helemaal geen problemen. Ik heb deze spellen wel van torrents en het viel mij op dat ze allebij van RELOADED zijn. maar james bond Quantum of Solace is ook van RELOADED en heeft niet dit probleem.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt??
Alvast bedankt.

mvg,

PowerEngine

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Tja misschien dan toch maar de originele versies kopen :) Op Got wordt niet geholpen met warez :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• PowerEngine
Timocos schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:41:
Tja misschien dan toch maar de originele versies kopen :) Op Got wordt niet geholpen met warez :)
ja maar dan weet ik nog niet zeker of die spellen het wel doen :?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Als ze het niet doen, kun je tenminste naar de fabrikant van de spellen stappen voor support. GOT is geen helpdesk!

[ Voor 10% gewijzigd door Umbrah op 20-02-2010 17:44 ]

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 11:32
Timocos schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:41:
En dan hetzelfde probleem houden ;)

Ik ga ervan uit dat die twee spellen een analoge controller of joystick detecteren die onder je bureau ligt, maar wel ingeplugt is. Is dit niet het geval, dan kan ik helaas niet verder helpen :P

Ik ga ervan uit dat het niet aan de illegale versie ligt, maar je mag ook eigenlijk helemaal niks verwachten van gratis spellen die niet ECHT gratis zijn

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:06

Aganim

I have a cunning plan..

(jarig!)
Lijkt me stug dat dit aan de spellen ligt. Ik vermoed dat het een kwestie is van je pretstok afkoppelen, naar de winkel hobbelen en een legale versie aanschaffen.

edit:
Spuitelf, voortaan eerder op Verstuur Bericht klikken

[ Voor 17% gewijzigd door Aganim op 20-02-2010 17:47 ]

• PowerEngine
hugoy schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:44:

Ik ga ervan uit dat het niet aan de illegale versie ligt, maar je mag ook eigenlijk helemaal niks verwachten van gratis spellen die niet ECHT gratis zijn
maar het rare is ook dat borderlands het eerst wel deed en van de ene op de andere dag het niet meer deed. toen installeerde ik Batman en die deed had het zelfde probleem

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Wat Timocos hierboven aangeeft. Op GoT kun je niet terecht voor hulp bij warez.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 20-02-2010 21:37 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.