Windows 7 RC verloopt 28-02, verlenging mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Goedendag, heb de MS site al beetje doorgespit, maar alle links zwijgen over de RC....
Mijn probleem is het volgende: Ik draai momenteel MS W7 RC, en deze verloopt eind februari...
Nu is dat hun goed recht, en normaliter geen probleem, echter, ik zit op zee, en ik heb geen mogelijkheid te upgraden voordat ik rond 15-03 thuiskom, ook heb ik mijn originele Vista niet bij me (stom, ik weet het), dus kan ik niet snel even herinstalleren.

Ik gebruik mijn laptop echter wel elke dag, dus wil ik graag weten of iemand van jullie misschien weet of het mogelijk is om 15 dagen uitstel te krijgen op een of andere manier, of dat 1 maart mijn scherm definitief op zwart gaat.....

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Misschien heel eenvoudig gedacht, maar wat als je de datum van het systeem terugzet?

edit: wat ik zo lees:
For Windows 7 RC, the bihourly shutdowns will begin March 1, 2010. The software will expire June 1, 2010.
Zo te zien zal ie vanaf 1 maart iedere 2 uur een shutdown doen. Thats it. 1 juni zal ie er definitief mee kappen.

[ Voor 60% gewijzigd door spone op 20-02-2010 16:17 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

http://windows.microsoft....lease-candidate-Windows-7
# On March 1, 2010, Windows 7 RC enters the next stage of expiration.

* Expiration notifications will continue to appear in the notification area.
* Your PC will begin restarting every two hours. Windows won't save your work during shutdown.

# On June 1, 2010, Windows 7 RC expires.

* Windows starts to a black desktop.
* You'll see a Windows Activation dialog box that says the version of Windows you're running is not genuine.
* Your PC will continue to restart every two hours. Windows won't save your work during shutdown.
Als je daarmee kan leven :)

[ Voor 9% gewijzigd door Xof op 20-02-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:33
Vanaf 1 maart zal de pc elke 2 uur rebooten.
Dit zal nog tot juni of juli zo door gaan en dan er helemaal mee stoppen.
Je kunt de pc dus nog wel gebruiken maar met reboots om de 2 uur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-07 15:11
ik kreeg net ook een melding. kan ik nu gewoon een windows 7 ultimate kopen en dan die sleutel invoeren ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
daanski82 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:47:
ik kreeg net ook een melding. kan ik nu gewoon een windows 7 ultimate kopen en dan die sleutel invoeren ?
Nee. Je dient een complete herinstallatie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-07 17:21
Kun je niet gewoon online een versie van W7 kopen?

Anders is het misschien een optie om tijdelijk een crack te zoeken, maar dat is natuurlijk niet aan te bevelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:54
Ff googlen op "rearm windows 7"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is voor activatie, niet voor timebombs en dat soort ongein :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

zion schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:13:
Goedendag, heb de MS site al beetje doorgespit, maar alle links zwijgen over de RC....
Dan had je toch denk ik een aantal mails gemist die je op je aanmeldadres voor de RC's binnenkreeg.
Er is herhaaldelijk gewezen op de verloop datum, en zelfs bij de release is dat uitdrukkelijk vermeld.
dus wil ik graag weten of iemand van jullie misschien weet of het mogelijk is om 15 dagen uitstel te krijgen op een of andere manier, of dat 1 maart mijn scherm definitief op zwart gaat.....
Uitstel is niet mogelijk, vanaf 1 maart gaat je machine om de 2 uur rebooten.

Andere optie: download een trial windows 7 Enterprise, die werkt 90 dagen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:35
alt-92 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:39:
[...]

Dan had je toch denk ik een aantal mails gemist die je op je aanmeldadres voor de RC's binnenkreeg.
Er is herhaaldelijk gewezen op de verloop datum, en zelfs bij de release is dat uitdrukkelijk vermeld.

[...]

Uitstel is niet mogelijk, vanaf 1 maart gaat je machine om de 2 uur rebooten.

Andere optie: download een trial windows 7 Enterprise, die werkt 90 dagen.
goed plan, maar aangezien de TS op zee zit, is dataverkeer nogal aan de prijs, dus denk dat het geen goede oplossing is. enige wat ik zou kunnen bedenken is inderdaad elke dag de datum een dagje terug zetten (zodat het elke dag dezelfde dag is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardZijlstra
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-07 15:49
En op naar Windows XP maar weer!!!!!! lijkt wel zo' n 2012 stunt :-) en straks krijgen we windows 8 wat zullen daar voor streken in zitten zoals een constante verbinding met internet??? Ik heb dit namelijk ook al gezien bij wat spellen!! Ik wacht wel af. Zolang windows Xp wga proof blijft of ik kan kiezen voor windows 7 die om de twee uren herstart :) dan maar weer een stapje terug!!

Groeten Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

RichardZijlstra schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:21:
En op naar Windows XP maar weer!!!!!! lijkt wel zo' n 2012 stunt :-) en straks krijgen we windows 8 wat zullen daar voor streken in zitten zoals een constante verbinding met internet??? Ik heb dit namelijk ook al gezien bij wat spellen!! Ik wacht wel af. Zolang windows Xp wga proof blijft of ik kan kiezen voor windows 7 die om de twee uren herstart :) dan maar weer een stapje terug!!

Groeten Richard
Sja gratis producten bestaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

RichardZijlstra schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:21:

Groeten Richard
Je reactie slaat als ik heel eerlijk ben kant noch wal. Het gaat hier om een gratis verspreid test-product. Waarbij de voorwaarde meerdere malen expliciet naar voren is gekomen tijdens het gebruik. Dat je het dan als gewoon OS gebruikt en dus anders gebruikt dan bedoelt, tjah, wat verwacht je dan?

Ik heb hier gewoon een licentie voor Win 7 Ultimate en die verloopt nooit. Geen enkel probleem dus.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Xof schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:32:
[...]

Sja gratis producten bestaan niet.
Installeer een van de vele Linux-distributies? Werken erg prettig, ik geef er persoonlijk de voorkeur aan boven Windows :)

Het geval van de TS is wel lastig. Probeer een crack te vinden zou ik zeggen, of zet je datum terug. Als je een 700MB ISO ergens kan binnentrekken kan je altijd even Ubuntu van internet trekken, daar kan je ook zeer behoorlijk mee voort :)

[ Voor 30% gewijzigd door Petervanakelyen op 21-02-2010 00:41 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1