Win7 freeze bij resume from sleep*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
hallo,
heb sinds een goede week windows7 Home premium 64-bit op de pc staan

ben er heel tevreden over,maar toch is er 1vervelend probleem:

als ik de pc aan laat staan,gaat hij na een bepaalde tijd in de ''slaap'' stand,heb ''LEEG'' als schermbeveiliging en dat ik me via mijn password terug moet aanmelden,tot zover geen probleem,maar als ik me dan opnieuw inlog kom ik terug op het bureaublad en freezed de pc,het viel me wel op dat bij het netwerk logo rechts onderin van het scherm dat blauw-groene cirkeltje staat dat hij zogezegd wat aan het zoeken/verwerken is...?

de pc freezed trouwens niet direct,als ik bv op de logo's ga staan enz komt gewoon de informatie ervan te zien,druk ik op de start knop dat gaat ook,maar als ik dan opnieuw wil opstarten of wat dan ook of een programma wil openen,dan doet hij helemaal niks en even daarna loopt hij vast...iemand dit ook al voorgehad?is best wel vervelend!in het logboek geeft hij trouwens een kernel41 fout aan...

alvast bedankt voor enige oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Verschijnt er toevalig iets in je windwos logs? En ben je al aan het googlen geweest? ik zie toch wel een aantal andere mensen met hetzelfde probleem. Heb je toevallig 'auto hide the taskbar' aanstaan?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
alles is voorlopig in orde,na wat zoekwerk idd achter gekomen dat meerdere mensen er last van hadden,heb nu in de energie opties:

-slaapstand op nooit gezet
-hdd uitschakelen ook op nooit gezet

dit heeft op het eerste zicht het probleem verholpen...nu maar wachten tot ms een update oid uitbrengt voor dit probleem!