Hallo,
Ik heb op mijn zolder een apparaat (PASO P4040-E) gevonden, waarvan ik echt niet weet wat het nou is..
Er is niets over te vinden op i-net en op het apparaat staat "integrated amplifier". Het is echter geen normale geintegreerde versterker, want ik kan er geen luidsprekers op aansluiten
Regelknoppen op voorkant zijn;
Microphone volume 1 en 2
AUX volume 1 en 2
BASS
TREBLE
MASTER
POWER
Achterkant zie ik;
DC Input 12V, 6A (zwart en rode aansluiting)
Monitor speaker (2W 8ohm)
Equalizer in/out
Schroefjes met instelling van 0-16ohm
MIC precedence
Booster
AUX-1
AUX-2 Tape in-out
Mic 1
Mic 2
Base-input
Low cut filter (on/off)
Kan iemand mij helpen met identificeren van dit apparaattype?
Want ik wil graag weten hoe ik hier geluid uit krijg, zodat ik weet of hij het nog doet en hem kan verkopen via marktplaats =D Als je hem zelf wilt hebben, moet je het ook maar melden
foto's
voorkant;

achterkant;

Ik heb op mijn zolder een apparaat (PASO P4040-E) gevonden, waarvan ik echt niet weet wat het nou is..
Er is niets over te vinden op i-net en op het apparaat staat "integrated amplifier". Het is echter geen normale geintegreerde versterker, want ik kan er geen luidsprekers op aansluiten
Regelknoppen op voorkant zijn;
Microphone volume 1 en 2
AUX volume 1 en 2
BASS
TREBLE
MASTER
POWER
Achterkant zie ik;
DC Input 12V, 6A (zwart en rode aansluiting)
Monitor speaker (2W 8ohm)
Equalizer in/out
Schroefjes met instelling van 0-16ohm
MIC precedence
Booster
AUX-1
AUX-2 Tape in-out
Mic 1
Mic 2
Base-input
Low cut filter (on/off)
Kan iemand mij helpen met identificeren van dit apparaattype?
Want ik wil graag weten hoe ik hier geluid uit krijg, zodat ik weet of hij het nog doet en hem kan verkopen via marktplaats =D Als je hem zelf wilt hebben, moet je het ook maar melden
foto's
voorkant;
achterkant;
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003