Ik gebruik Outlook Express en ben al jaren ontevreden.
Dat zit hem vooral in het feit van de noodzaak identiteiten te gebruiken.
Wat betekent dat je voortdurend moet switchen van de ene identiteit naar de andere.
En dan nog loop ik het risico fouten te maken, daar ik genoodzaakt ben om meerdere email adressen in één identiteit te zetten.
Daarom ben ik opzoek naar een email programma dat:
Twee vragen:
overigens: ik heb intensief gezocht op deze site en ben geheel verbaasd dat er niet zo'n post te vinden is
misschien niet goed genoeg gezocht - en dan mijn excuus voor deze post
maar anders bij deze ook een oproep daarvoor (dus voor méér dan mijn specifieke vragen)
Dat zit hem vooral in het feit van de noodzaak identiteiten te gebruiken.
Wat betekent dat je voortdurend moet switchen van de ene identiteit naar de andere.
En dan nog loop ik het risico fouten te maken, daar ik genoodzaakt ben om meerdere email adressen in één identiteit te zetten.
Daarom ben ik opzoek naar een email programma dat:
- Ieder emailadres apart beheert.
- Maar wel tegelijk de mail van allen ophaalt
- Waar je meteen kunt zien op welk adres er email is binnengekomen.
- Zit je binnen dat adres, dat je dan veilig kunt verzenden, zonder de kans te lopen het verkeerde emailadres te gebruiken
Twee vragen:
- wie kent zo'n programma
- wie weet een goed vergelijkend overzicht te vinden van diverse emailprogramma's
overigens: ik heb intensief gezocht op deze site en ben geheel verbaasd dat er niet zo'n post te vinden is
misschien niet goed genoeg gezocht - en dan mijn excuus voor deze post
maar anders bij deze ook een oproep daarvoor (dus voor méér dan mijn specifieke vragen)
rein van der meij