Toon posts:

Firmware update Sony TV blijft hangen!

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Verwijderd

Topicstarter
HELP!

Ik probeer zojuist mijn vaders Sony KDL40WE5 te voorzien van een firmwareupgrade.
Echter midden (stap 6) in het proces blijft de TV hangen! Ik ben bang dat ik iets kapot maak als ik het proces verkeerd beeindig. Wat kan ik nu het beste doen?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Don't fix it till it is broken.
In het slechtste geval moet die naar een service center.

Maar wat betekent stap 6?
Het POWER-lampje zal gedurende 30 seconden groen branden, waarna het lampje PIC OFF/TIMER oranje knippert en het lampje STANDBY rood brandt. Na enkele minuten zal het toestel zichzelf uitschakelen en daarna weer inschakelen om de update te voltooien.
dit?

Verwijderd in "[LCD TV] Sony BRAVIA 2009 Series topic d..."

ach zie, een crosspost

[ Voor 65% gewijzigd door Chevy454 op 20-02-2010 15:01 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Topicstarter
Nee inderdaad, maar er was wel iets ´Broken´. De teletekst werkte plots alleen nog maar op NL1, dus ik dacht, zal de firmware een upgraden. Nu doet niets het meer. Ik las zojuist in een oud bericht dat eens op de voorpagina heeft gestaan dat dit een veel voorkomend euvel is. Waarschijnlijk zit hem de fout in de combinatie van de tv met de DVB/C module van (in dit geval) Ziggo. Ik heb zojuist MediaMarkt gebeld en we kunnen hem opsturen naar Sony waar dan het euvel verholpen zal worden. Wordt geen Olympische Spelen meer voor mijn ouders dit jaar! :'( ;)

EDIT: Sorry voor de crosspost. Moet zo weg... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 15:07 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:06:
Sorry voor de crosspost. Moet zo weg... ;)
Maakt niet uit, dit topic doet hetzelfde namelijk :+

Zoals gezegd is het niet de bedoeling je probleem twee (of nog meer) malen onder de aandacht te brengen. Dus dubbel met Verwijderd in "[LCD TV] Sony BRAVIA 2009 Series topic d...".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.