Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik heb een nieuwe auto aangeschaft met daarin een bluetooth carkit. Mijn Nokia E71 maakt via bluetooth prima contact met de carkit, ik kan bellen en gebeld worden. Maar de gsm stuurt niet mijn telefoonboek en snelkeuze naar de carkit, terwijl de nokia 6700 classic en een samsung gsm dit wel doen.

Ik heb de laatste up-date voor de E71 al gedownload, maar dit mag niet helpen. Waar kan dit aan liggen? Of moet ik een ander programaatje installeren?

Alvast bedankt,
Neuzel

• LSosa900
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09-2023
Hier precies hetzelfde probleem:

Model: Nokia E71 1-1
Software: 300.21.012
rm-346
18-6-2009

Nieuwste versie is geinstalleerd 400. xxxx

Dit mocht niet baten, probleem blijft bestaan.

Carkit volvo herkent apparaat, maakt verbinding, maar kan geen contacten laden:
Scherm "zoekt naar contacten" blijft staan.

Contacten staan op geheugen kaart van telefoon, overigens via de iphone werkt dit wel.

Alvast bedankt,
mvg brian lacet

• ferre40
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2022
Ik heb een Nokia N78 met een TomTom Live 750.
Ik heb telkens problemen om mijn gsm automatisch te doen verbinden met mijn TomTom.
Heb al alles geprobeerd, maar moet telkens manueel verbinding maken.
Nog iemand met hetzelfde probleem met een Nokia N78 ?
Heb nog een oude Samsung en de Nokia van mijn vrouw, en die maken telkens zonder problemen automatisch verbinding met mijn TomTom.
Weet iemand raad ?

Verwijderd

Hey,
ik heb een nokia E71 maar kan via bluetooth niet verbinden met mijn carkit in volvo v50. Ik heb nochthans software update 400.21.013 op mijn telefoon staan. Met mijn vorige telefoon, nokia n73, een veel ouder model, lukte dit wel.
Auto herkent de telefoon, probeer te verbinden, maar op 't laatste moment breekt hij af. Mijn volvo heeft ook net een software update gehad, ook dat mocht niet baten.

Wie kan me helpen?
grz, Rein

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Wat voor een carkit heb je? Al naar de dealer geweest? Eventueel een update voor je geïntegreerde carkit?