Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-04-2022
Er is een vroege custom rom van Froyo (2.2) gemaakt door iemand van MoDaCo:

http://www.mydellmini.com/forum/dell-streak/23692-froyo-leak.html

Lang niet alles werkt nog aan deze rom, dus het hebben van deze rom vind ik zelf niet zo interessant. Ik wacht toch liever op de officiële release, maar voor degenen die willen rommelen is het wel interessant.

Edit: Informatie aangepast, werd gebracht alsof het een gelekte versie was, dit is echter niet zo.

[ Voor 48% gewijzigd door Puringa op 07-10-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Laatst online: 22:57
SteveV schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:46:
Thanks ik ga straks die Google Inc optie driver even proberen.
Die was ik namelijk nog niet tegen gekomen.

Ik laat even weten of die wel werkt.

Hmm schijnbaar heb ik gister toch iets anders gedaan als nu.
Zojuist Fastboot gestart en direct werd de driver geinstalleerd zonder dat ik iets vreemds heb gedaan.

Nu is de rom vanaf de sd kaart aan het installeren.
En? gelukt?

Nu heb je toch na de update een O2 variant streak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Yep gelukt maar nogsteeds niet zonder slag of stoot.

Bleek dat je eerst naar de 1.6 O2 variant moest en van daaruit pas naar de 2.1 O2 kunt gaan.
Anders boot je en zie je alleen het Dell logo.

Koste me een half uurtje extra maar als je dat eenmaal weet is het flashen zo gebeurd.

Ik ben er erg tevreden mee met 2.1, draait vooralsnog erg goed.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Is de Streak merkbaar sneller door de 2.1 en hoe is het batterij verbruik?
Ik twijfel nog omdat er vooralsnog geen weg meer terug is... Dat je eerst naar een o2 1.6 moest wist ik. Gewoon de volgorde volgen zoals beschreven op streaksmart.com toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ik vind hem iets sneller en het batterij verbruik is bij mij stukken verbeterd.
Nou kan het uiteraard ook zijn dat ik een app met een leak had geinstalleerd aangezien de batterij op 1.6 nog geen 6 uur meeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Batterij gaat hier ook niet super lang mee hoor. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem ook wel veelvuldig gebruik. Internet,Google talk en gmail push etc. Ga morgen eens kijken met een kennis of het lukken wil.

Hmm ben ondertussen zelf maar begonnen maar hij blijft hangen op "wait for USB fastboot detect" ff zoeken hoe dat nu zit.

Nu is dat gelukt, echter wil hij de Update.pkg niet pakken. Geeft aan dat je een sd kaart nodig hebt die de Update.pkg bevat. Die zit er toch echt in... weer ff zoeken.

Ok, bovenstaande is allemaal gelukt, was een foutje met het hernoemen van de Update.pkg.
Nu moet ik volume op en neer + power on en vervolgens optie 2 kiezen. Dat lukt nog echter geeft hij dan aan iets van "no signature (972 files) verification failed" etc en herstart zich gewoon weer met mijn standaard rom... Schiet mij maar in een kapotje ik weet het niet meer.... crap

Laatste edit :-) Uiteindelijk gelukt met wat google werk. Heb een andere stock rom gevonden en die gebruikt en liep vervolgens netjes door. 2.1 staat er inmiddel op.

Tegen deze hartslag tijden het updaten valt niet op te hardlopen :-) Maar aanhouder wint. Victory! :-)

[ Voor 82% gewijzigd door conodihno1 op 08-10-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Haha dat had ik inderdaad ook toen het weer eens niet wou lukken of ik kon niet meer booten.

Maar het is je gelukt uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Nu naar de custom 2.2 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Dus geen 2.1 zoals beloofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Vraag me af of ik nu nog een "ota" update krijg aangeboden nu ik de "leaked" 2.1 versie van O2 erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Wanneer ik die krijg zal ik het direct hier posten dan weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had vorige week mijn streak besteld bij belcompany, dus had ze maar eens een mail gestuurd waar die bleef, kreeg ik vandaag een mail terug dat ie einde deze week begin volgende week bij hun binnenkomt ivm nieuwe software op de Dell, 2.1 zit er dan gelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Laatst online: 11-09 13:38

PEPPI

Informatiemanager

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:33:
had vorige week mijn streak besteld bij belcompany, dus had ze maar eens een mail gestuurd waar die bleef, kreeg ik vandaag een mail terug dat ie einde deze week begin volgende week bij hun binnenkomt ivm nieuwe software op de Dell, 2.1 zit er dan gelijk op
Dat is apart.
Vooral als je op de link van Dunster klikt. (vier berichten boven je.)

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Pdashop vertelde mij ook dat 2.1 beschikbaar was voordat ik hem kocht. Hij vergat er bij te zeggen dat dit de o2 versie was... 2.1 gaat hier overgeslagen worden en eind van het jaar zou 2.2 beschikbaar komen.

De custom 2.2 gaat me nog ff te ver om erop te zetten, misschien wel als er een CM6 versie komt. Tot die tijd bevalt mijn 2.1 O2 met launcher pro plus erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik vond dat ook al apart dat er toch 2.1 op kwam

ik hoop dat ze ook eens beetje opschieten bij belcompany :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

De rode versie is nu blijkbaar ook verkrijgbaar:
DELL Streak Webtablet - rood

Hij is 10 euro duurder, namelijk 522 euro in plaats van 513 voor de zwarte.

[ Voor 15% gewijzigd door PEPPI op 22-10-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 15:10
Het valt wel op dat de Streak weinig standaard icm met abbo wordt aangeboden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
Dat ligt voor een groot deel aan Dell zelf vrees ik. Omdat Dell het zelf niet als een smartphone ziet, wordt hij vooral als een tablet verkocht en dus voor de volle mep aangeboden.

Dell doet er helaas zoveel mogelijk aan om er een flop van te maken. Volgens mij zijn er ook maar heel weinig Dell Streaks geleverd aan Nederland. Het toestel is heel snel uitverkocht en dat ligt lijkt me niet aan de populariteit van het apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Wel een beetje vreemd, de streak is dan misschien bovengemiddeld groot voor een smartphone maar als je de streak hebt ga je over het algemeen niet ook nog een telefoon mee slepen.. en lijkt mij daardoor prima in de markt te zetten als smartphone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Omdat er nog geen topic is in de provider sectie, ik kom de streak hier tegen: http://www.gsmeasy.nl/abo...PS9houa66QCFVEw3god4zpxIg. Heeft iemand ene goede link naar de US prijzen?

[ Voor 9% gewijzigd door Taigu op 24-10-2010 11:40 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

Hier is de streak wel gewoon een telefoon:
http://www.one.nl/toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Is de Streak met de nieuwe rom (2.1/2.2) inmiddels wel al in het Nederlands in te stellen? Ik heb namelijk graag een Nederlands besturingssysteem :P.

Daarnaast vind ik het jammer dat deze smartphone zowat overal uitverkocht lijkt. Binnenkort toch even in de winkel gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

Ja, sinds vandaag lijkt hij overal niet meer op voorraad.
De rode versie staat nog wel op voorraad en de zwarte zou vandaag weer binnenkomen.
(zie pixelmania link in mijn reply hierboven)

Voordeel: 529 voor een zwarte streak.
Nadeel: Pixelmania komt niet zo sterk uit de shop-reviews.

[ Voor 0% gewijzigd door PEPPI op 27-10-2010 10:21 . Reden: Duurder geworden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dus ik ben toch maar overstag gegaan en de Dell Streak aangeschaft. Mijn eerste indruk was dat het apparaat aan de grote kant was, maar niet te groot. Aangezien ik veel in de trein zit, en dus graag internet, besefte ik eigenlijk dat dit zowat de perfecte grootte daarvoor is. Dus daar ben ik erg blij mee :). Daarnaast is de Streak erg dun, wat hem toch een mooi uiterlijk geeft.

Qua software (Android) wilde ik graag Froyo (2.2) draaien en dat is mij uiteindelijk ook gelukt. Allereerst ben ik van de OEM build teruggegaan naar de O2 build Android 1.6. Daarna heb ik vanaf daar geupgrade naar de O2 Build Android 2.1 en met wat pielen en klooien ben ik vanaf daar via de ClockworkMod naar Android 2.2 gegaan. Het toestel is in de tussentijd een aantal keer blijven hangen tijdens het eerste keer opstarten. Hierna heb ik in ClockworkMod zowat alles gewiped en opnieuw het OS geladen. Toen het weer bleef hangen, heb ik via de Dell bootloader een Factory Reset gedaan, waarnaar 2.2 ineens wel werkte! Nu is het wachten op de officiële 2.2 dan maar ;).

Overigens heb ik ook nog in Android 2.2 de build.prop aangepast zodat de dichtheid van het LCD wat hoger is komen te liggen. Initieel staat deze in Android 2.2 op 140 wat voor mij veel te laag is. Hierna heb ik hem op 200 gezet, wat denk ik voor de meeste mensen het comfortabelste is. Echter heb ik een visuele handicap en houd ik dus van grote(re) letters en heb ik uiteindelijk gekozen voor een LCD dichtheid van 240. Dit is voor sommige apps wat aan de grote kant, maar daar heb ik niet zo'n issue mee. Voor mij is het zelfs perfect!

Er zijn voor mij twee minpunten die ik tot nu toe gevonden heb, en dat is de PDMI dock connector. MicroUSB had veeeeeeel beter geweest :). En de Engelse taal. Ik beheers het Engelse zelf verder erg goed, maar ik vind het altijd wel erg prettig om een Nederlands OS te hebben. Dat mis ik nu wel een beetje, maar ik heb Change Locale (oid) gedownload, wat ongeveer de helft Nederlands maakt :P Dat scheelt al een hoop.

Conclusie is dus, dat het een geweldig apparaat is en vooral met Android 2.2 erg snel en soepel is. Er zitten nog wel een aantal nadelen aan, maar deze kun je met een beetje pielen en tweaken er best uitkrijgen. Dus, wil je een internet device hebben, waar je ook mee kunt bellen, dan is dit apparaat zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 10:40

JoJo_nl

Yu !

Ik heb em nu ruim een maand en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. De geluidskwaliteit tijdens het bellen is erg goed en op de speakerstand nog veel beter. Het geluid van media gaat erg hard en ik heb dan ook regelmatig dat ik hem zachter wil zetten. De goedkoop uitziende oordopjes die er bij zitten blijken na enig tweaken en juiste plaatsing , erg goed geluid te geven. Ik heb er nog geen on-officiele updates opgezet gezien er een 2.2 update aankomt voor het einde van het jaar. Hij is al een keer op de grond gevallen, wat resulteerde in het "afbreken" van een hoekje verf van de batterijdeksel (behuizing gek genoeg helemaal geen krasjes niks). Valt op zich erg mee, had erger verwacht gezien de beelden die je op internet rond ziet slingeren over dit onderwerp. Ik heb wel een paar favoriete applicaties intussen gevonden die ik regelmatig gebruik.

apps voor dell streak :

- Astro file-explorer+smb module
- Rockplayer ARMv7
- Bluetooth file transfer
- Chartcross GPS test plus
- Aldiko e-book reader
- Wifi Analyser
- Advanced Bubble Level Pro
- Advanced Task Killer
- Andromote
- AudioManager
- Barcode Scanner
- BeyondPod (podcasts en dergelijke luisteren/downloaden/etc)
- Camera Zoom FX (enorm uitgebreid camera app met plugins)
- Vignette (Professioneel camera app)
- CoPilot 8.2
- Fring
- FBReader (e-books .epub)
- Google maps update
- Google Sky Map
- Google streetview for maps
- Google Voice (installeerd gelijk steminvoer (5 hoofdtalen, geen nederlands)
- Talk to me Classic (vertalen met stem-invoer , heeft google voice nodig , men kan meerdere invoertalen kopen)
- Google Goggles
- Nu.nl applicatie
- tvgids pro (meest geweldige tv-gids die er is)
- Instant heart Rate (schijnt beter te werken met froyo maar in volle zon/licht doet ie t ook vrij netjes)
- kwaak 3 (quake 3 arena !)
- layar
- Lookout (anti-virus.. kan via webinterface je telefoon laten rinkelen (zeg maar luchtalarm maar dan ietsje zachter., geweldige optie als je vaak je telefoon niet kan vinden )
- Market updater (handig proggy om automatisch apps te updaten)
- Metal detector ( t werkt, serieus)
- MoonPhase (maanstand op de desktop)
- Paint Pro (tekenprogramma)
- Pocketcloud (remote desktop in ultima forma)
- Post It desk (je weet wel die gele dinge, maar dan in milieuvriendelijke versie)
- Securet LiveStream (gebruik je telefoon als wifi draadloze webcam)
- Sense Analog Clock (tegen ontwenningsverschijnselen als je van een HTC afkomt)
- ShopSavvy (barcode scanner, erg degelijk. de titel is t enige wat misleidend is )
- Skyfire (browser met flash)
- Speedview (snelheidsmeter voor in de auto)
- Survival Manual (je weet maar nooit.. tis toch gratis ;p)
- Threemote (windows sideshow device emulator, erg cool.. installeerd over UPnP het device.)
- Tricorder (trekkie-tool , must have !)
- TTS service extended ( Stemondersteuning voor meerdere talen waaronder nederlands)
- TubeMate (youtube downloaden)
- Wifi connector library
- Wifi file explorer
- WiimoteController (kan je Wii remote gebruiken als joystick voor je games)

- Shrimpocalypse free
- Alchemy (verslavend spel)
- Angry birds beta 1.3.5 (de niet beta draaid niet op 1.6, gezien t opengl2.0 gebruikt )
- Wormux (worms, heeft echt froyo nodig anders loopt t traag)

If something sucks make it better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich lijkt het beeldformaat mij enorm prettig, maar je moet er dan weer zoveel voor inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 04:09:
Op zich lijkt het beeldformaat mij enorm prettig, maar je moet er dan weer zoveel voor inleveren.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo snel even op kan noemen: snelle updates, ik weet dat er andere fabrikanten zijn die langzamer zijn, maar Dell is niet enorm snel en je hebt weinig alternatieven, compatibiliteit, omdat het scherm met sommige applicaties problemen geeft, de maat, het moet toch allemaal maar in je broekzak passen.

Er zijn er nog wel meer te verzinnen, maar daar moet ik even harder over nadenken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:54:
[...]

Wat ik zo snel even op kan noemen: snelle updates, ik weet dat er andere fabrikanten zijn die langzamer zijn, maar Dell is niet enorm snel en je hebt weinig alternatieven,
Als je je telefoon omzet naar een o2 versie kun je updaten naar versie 2.1 en zelfs onofficieel naar 2.2. Deze versie is al (redelijk) stabiel. Daarnaast kun je ook wachten totdat Dell de nieuwe update uitgeeft, welke deze maand (november) wordt verwacht.
compatibiliteit, omdat het scherm met sommige applicaties problemen geeft,
Nog niets van gemerkt en toch al flink wat apps gedownload uit de market. Ook games en emulators werken perfect. Wel heb ik de lcd density op 240 gezet, dit is (ongeveer) gelijk aan wat er bij een Galaxy S op het scherm past.
de maat, het moet toch allemaal maar in je broekzak passen.
Geen issue. Zelfs bij mijn skinny jeans, met relatief kleine zakken, past het toestel perfect in mijn zak.
Er zijn er nog wel meer te verzinnen, maar daar moet ik even harder over nadenken :p
Niet gaan mierenneuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij persoonlijk is het gebrek aan een fysiek toetsenbord wel een probleem, maar ik realiseer me dat dat geen fout is.
alex3305 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:28:
Nog niets van gemerkt en toch al flink wat apps gedownload uit de market. Ook games en emulators werken perfect. Wel heb ik de lcd density op 240 gezet, dit is (ongeveer) gelijk aan wat er bij een Galaxy S op het scherm past.
De diverse reviews reppen er wel over, dus ik neem aan dat het toch een issue kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

Afgelopen weekend heb ik hem ook maar in huis gehaald.

En ik moet Camacha op een paar punten gelijk geven. Er kleven een aantal mogelijke problemen aan het grote formaat.

A. Je moet qua imago niet te veel van je telefoon afhankelijk zijn. Als je bang bent dat mensen je vreemd vinden met een grote telefoon aan je oor, kun je beter een kleintje nemen. Je moet dus wel wat sterker in je schoenen staan.

B. Hij past wel in je broek, maar ik kan me voorstellen dat mensen die in een strakke leren of latex broek daar anders over denken. Jeans voor vrouwen hebben ook meestal kleinere broekzakken. Dat gaat ook niet passen. Voor mensen met normale spijkerbroeken of pantalons geeft dat geen problemen.

C. Het updaten naar 2.1 ging bij mij voor geen meter. Het is wel gelukt, maar niet zonder slag of stoot. Het recovery-programma had kennelijk O2 1.6 niet geïnstalleerd, maar deed een aantal stappen verder wel gewoon 2.1 er op. Uiteindelijk doet je telefoon dan niets meer.
Als je geen verstand van computers hebt, kan ik me inzien dat je het tekort aan officiële updates als een probleem ziet.
Maar goed, de enige telefoonfabrikanten die direct updates beschikbaar hebben, zijn de ontwikkelaars van het besturingsysteem zelf. Bijvoorbeeld Apple met hun iphone en Google met zijn Nexus one. Andere zoals HTC, Samsung en Motorola laten je wachten tot zij hun eigen interface ingebouwd hebben.

Qua apps en het display-formaat ben ik nog geen problemen tegengekomen. Misschien dat dit probleem met Android versie 2.1 opgelost is. De meeste reviews zijn met Android 1.6 gedaan.

Daarnaast bevestig ik de al bekende ongemakken:

a. Geen mini/micro usb standaard aansluiting.
Dus gewoon even kansloos als de iPhone. Erg jammer.

b. De audio-uitgang aan de zijkant. Het vanaf je broekzak je hoofdtelefoon aansluiten kost je in ‘no time’ het snoertje, vanwege de nodige knik bij het stekkertje.

Met de overstap van een Qtek 9100 naar een HTC X7510 en dus uitendelijk naar een Dell streak, mis ik (ook) het fysieke toetsenbordje. Ik kan ook de return knop nergens vinden. Als ik dan toch moet wennen, dan kan ik misschien beter direct Swype gaan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

PEPPI schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:57:

b. De audio-uitgang aan de zijkant. Het vanaf je broekzak je hoofdtelefoon aansluiten kost je in ‘no time’ het snoertje, vanwege de nodige knik bij het stekkertje.
bijgeleverde koptelefoon is vrij goed en is haaks met een rubberdop. ondanks dat het er ielig uitziet is het best degelijk spul.
Met de overstap van een Qtek 9100 naar een HTC X7510 en dus uitendelijk naar een Dell streak, mis ik (ook) het fysieke toetsenbordje. Ik kan ook de return knop nergens vinden. Als ik dan toch moet wennen, dan kan ik misschien beter direct Swype gaan leren.
[video]
je zou Better Keyboard kunnen proberen, deze heeft ook nederlands ondersteuning.

Better Keyboard
Taalpakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
JoJo_nl schreef op maandag 01 november 2010 @ 04:05:
De goedkoop uitziende oordopjes die er bij zitten blijken na enig tweaken en juiste plaatsing , erg goed geluid te geven.
Wat voor programma heb je gebruikt om het geluid te tweaken?
Een equalizer ofzo?

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

tmpenc 4.0 http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/te4xp.html encode naar mp4 en afspelen met ingebouwde dell videoplayer.
En de juiste formaat rubber dopjes er op gezet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Is het ergens bevestigd door Dell dat 2.2 in november word gereleased ? want het laatste wat ik wist is het einde van dit jaar.
Ik hoop wel dat ze een radio applicatie in 2.2 uitbrengen, zal wel beter werken dan in emlist radio te luisteren.

*edit*
google is your friend, weet het :-P
http://androidos.in/2010/...c-desire-hd-huawei-004hw/

[ Voor 22% gewijzigd door Daisai op 06-11-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik mijn Streak!

met 2.1 geleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
de o2 versie neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, nieuwe levering van pdashop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Krijg je bij het opstarten op een gegeven moment een blauwplaatje met een O2 logo te zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee gewoon het Dell logo en geen o2 logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Gisteren heb ik de nieuwe (1.2) versie van DJ_Steve's Froyo geïnstalleerd en bevalt me tot nog toe goed. Een Quadrant score van 1400 is dan ook best netjes vind ik zelf :).

Even voor de mensen die het nog willen installeren:
  1. Installeer als allereerste 1.6 O2 Release.
  2. Installeer daarna 2.1 O2 Release.
  3. Installeer hier de ClockWork Recovery mod overheen
  4. Je kunt nu Froyo 1.1.1 installeren van DJ_Steve.
  5. Doe hierna een Factory Reset (vanuit het Dell boot menu) en wacht tot je in de GUI bent gekomen.
  6. Als 1.1.1 werkt, ben je klaar om 1.2 te installeren. Flash hiervoor eerst de nieuwe bootloader naar je telefoon.
  7. GEEN FACTORY RESET OF WIPE DOEN!
  8. Direct na het flashen van de bootloader (ga niet terug in Android), kun je 1.2 installeren.
  9. DOE HIERNA WEER GEEN FACTORY RESET OF WIPE!
Meer informatie en een gedetailleerdere uitleg is zoals gewoonlijk te vinden op Modaco Android: Streak en XDA-Developers: Streak forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
Dan moeten ze nog wel de info aanpassen in de pdashop.nl, want daar staat nog steeds Android 1.6.

cougar - dunster crew

Verwijderd

Vandaag ook de Streak (rood) binnen gekregen met standaard 2.1 mooi ding... (via pdashop)

Maar nu mijn probleem, de Streak vindt mijn contacten niet op de simkaart en als ik de Sim Manager gebruik blijft hij maar lezen..? Iemand een idee ?

Is niet meer nodig, heb 'm geruild voor de HTC Desire Z.. Die vindt de contacten gelukkig wel. Dit is trouwens niet de reden van de ruil :-) ik vind de streak persoonlijk toch wat aan de forse kant voor dagelijks mee te nemen in de broekzak.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
Als het goed is komt binnen twee weken de officiële update naar 2.2 uitrollen. Kort kort geleden stonden er op de site van Dell al aanwijzingen dat de update er aan zit te komen.

Informatie gehaald van www.streaksmart.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
Puringa schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:11:
Als het goed is komt binnen twee weken de officiële update naar 2.2 uitrollen. Kort kort geleden stonden er op de site van Dell al aanwijzingen dat de update er aan zit te komen.

Informatie gehaald van www.streaksmart.com
Ik wacht met smart :)

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
http://support.euro.dell....0A66E9301F&doclang=en&cs=

De officiele update schijnt er te zijn, maar mijn toestel (Android 1.6) blijft roepen dat 'ie up to date is :'(

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
PiweD schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:23:
http://support.euro.dell....0A66E9301F&doclang=en&cs=

De officiele update schijnt er te zijn, maar mijn toestel (Android 1.6) blijft roepen dat 'ie up to date is :'(
Mijnes ook, denk dat Dell met series werkt, dus niet allemaal tegelijk.
Hopelijk morgen beter.

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
http://mobileupdate.dell....streak_dell_en/index.html

ik zag een pm van iemand die zij dat het via deze link moet
Ik zelf kan het niet testen (maar ik denk wel dat het morgelijk is via die link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Nog 'niemand' heeft de officiële update in ontvangst mogen nemen. Deze wordt namelijk in de komende weken uitgerold.

• dunster
alex3305 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:19:
Nog 'niemand' heeft de officiële update in ontvangst mogen nemen. Deze wordt namelijk in de komende weken uitgerold.
Iedereen zit te wachten, zie ook hier op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840871

cougar - dunster crew

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:29
Hoe draait Launcher Pro op 2.1? wil het home-scherm dan wel netjes draaien in portrait ?

• alex3305
Launcher Pro werkt op 2.2 perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Er is momenteel een beta versie van de 2.2 ROM van Dell uit. Het enige nadeel is, is dat deze alleen lijkt te werken op US beta Streak's. Wij moeten dus nog even geduld hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Of de manier beschreven op streaksmart.com moet werken. Die is vrij simpel en goed te volgen. Zit zelf op een O2 leaked 2.1 build (baseband 21)

Update:

Werkt prima!

[ Voor 8% gewijzigd door conodihno1 op 20-11-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

De officiële Dell Android 2.2 is beschikbaar voor de volgende versies:
Australia

Optus

* Stock 1.6 (unknown baseband, presumably 00) -> official Froyo update

Bulgaria

Unlocked

* Stock 1.6 (00 baseband) -> official Froyo update

Estonia

Unlocked

* Stock 1.6 (00 baseband) -> leaked O2 2.1 (21 baseband) -> official Froyo update

France

Unlocked

Germany

Unlocked

Holland

Unlocked * Stock 1.6 (00 baseband) -> official Froyo update

Philippines

Unlocked

Sweden

Unlocked

United Kingdom

O2

* Stock 1.6 (21 baseband) -> 2.1 -> DJ_Steve v1.2 (00 baseband) -> official Froyo update
* Stock 1.6 (21 baseband) -> 2.1 -> official Froyo update
* Stock 1.6 (21 baseband) -> 2.1 -> DJ_Steve v1.1.1 (21 baseband) -> official Froyo update

Unlocked

United States

AT&T

* Stock 1.6 (31 baseband) -> leaked O2 2.1 (21 baseband) -> official O2 2.1 -> all early versions of DJ_Steve's Froyo build -> DJ_Steve's Froyo build v1.3 (00 baseband) -> official Froyo update
* Stock 1.6 (31 baseband) -> O2 1.6 (21 baseband) -> O2 2.1 -> official Froyo update
* Stock 1.6 (31 baseband) -> O2 2.1 (21 baseband) -> official Froyo update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ik heb geprobeerd OTA te updaten, maar verder dan het downloaden van de pkg ben ik niet gekomen helaas.. Nu zit ik nog steeds op Stephen Hyde's 1.4.1, die extreem snel en stabiel is voor me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
Well, automatische update is geslaagd. Mijn Dell Streak komt wel uit UK unlocked.
Ik moet wel erg wennen aan de Dell Stage, eigenlijk wil ik de oude wel weer hebben, kan denk ik niet?
Maar eens Launcher Pro proberen.

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Ik heb m m'n Streak gisteren voorzien van Froyo via de ota update. Er zitten een paar kleine foutjes in, kan bijv deze site niet openen met de stock browser en ik kan pure calender niet vinden in de market, maar over het algemeen ben ik zeer te spreken over deze update.

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
In het begin van dit topic werd onderstaande lijst met klachten geplaatst, herkennen jullie deze klachten ook?
I had to sell mine, massive problems. I had a Dell Streak US AT&T version and I used it for a couple weeks before losing patience with it and selling it.

To list some massive problems.

1-It was almost unusable as a Speakerphone as it crackled at high volume and often was totally garbled, on the other end callers stated I sounded like I was speaking with a paper in front of my mouth.

2-Music also crackled every so slightly on high. As if the speaker was blown or complete garbage quality. This phone was new.. not 9years old.

3-Battery life didn't get past 4-5hours of use. Some online reviews state it gets better after 4-5 full charge cycles but I didn't see that.

4-Also when receiving a call the screen flashes, so you had to catch the Answer button in between flashes. This was very irritating.

5-The phone becomes unresponsive sometimes after you've just placed a call.. So it doesn't register your END CALL keypress.. so numerous times I ended up leaving whitespace voicemails on peoples machines since my Dell Streak wouldn't register end call.... it eventually allows you but what the hell ???

6-The ear slit was so small it's ridiculous, You have to perfectly place it over your ear or you'll not hear anything, it is a fraction the size of an iPhone ear speaker slit and I can't fathom why. The phone has a massive footprint. Also the ear slit edges are sharper than they should be, I could feel a cutting sensation on my ear whilst trying to find the perfect position over my ear.

7-Because you're pressing the phone to your head so unnaturally the Streak registers your cheek as key presses and does cool stuff like mute your call etc.

8-The native Dell keyboard is extremely poorly designed, using a third party keyboard such as Swype or Swiftkey was the only way to make text input manageable on the Streak. I've a very large hand as I'm 6'2. I can't imagine the reach difficulties those with smaller hands would face attempting to reach over the numeric keypad in landscape mode. Yes try reaching over all that way on the keyboard and not pressing the menu/function keys that run across the right of the phone while in landscape.

9-The proprietary docking cable drove me mad, especially since the device needed to charge so frequently. Why Dell couldn't opt for a micro-usb along side with their 30pin I can't understand. So anybody thinking of purchasing this better get extra charging cables for your car, office, bathroom, etc

10-It may be a limitation of Android 1.6 but not being able to copy text from a webpage is frustrating.

11-The phone is finished in a sort of material that isn't exactly anti-slip or easy to hold onto. This wouldn't matter if you could easily handle the phone, but again with larger than average hands I was constantly concerned it would slip out of my hand and fall to its end.

12-The volume keys aren't in the same direction for music and for call volume if I recall correctly, this was another quirk.

13-There's some issue with menu's and screen prompts being too narrow. With a massive 5inch screen I again don't understand why menu items are so slender resulting in frequent mis-presses or repeat presses. The menu across the top is prime example.

14-The speaker is on the back.. so go ahead, set down your 5inch Dell streak to watch a video.. oh wait.. the sound just became muffled and almost inaudible. Yes you better pick it up and hold it just right so not to cover the speaker. Same goes for the speakerphone, you better keep the phone elevated. Again, design flaw, there is tons of underutilized space across the top and bottom of the phone where speakers could have been placed.

There is likely some issues that I can't recall at the moment, but on the plus side.

1- the phone itself in handset mode had good quality voice calls. ONLY in handset, as speaker was beyond rubbish.

2-reception was good. I was on Rogers 3G 850mHz and had no issues at all.

3-Android made the world of difference, allowing you to download third party apps and do things like connect over wifi to a internal network to copy media/music files directly over to the Dell Streaks memory card.

4-5inches of real estate were great. Made browsing very pleasant.

I realize Dell isn't an experienced mobile phone manufacturer. Perhaps a wee bit more work into this product and they'd have brought to market a very decent device. Sadly the issues are likely far too great to simply overlook as quirks.

[ Voor 3% gewijzigd door IPeukieI op 23-11-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
alex3305 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:10:
Ik heb geprobeerd OTA te updaten, maar verder dan het downloaden van de pkg ben ik niet gekomen helaas.. Nu zit ik nog steeds op Stephen Hyde's 1.4.1, die extreem snel en stabiel is voor me :).
Moet je met deze rom zelf je data en mobiele settings invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
conodihno1 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:43:
[...]

Moet je met deze rom zelf je data en mobiele settings invoeren?
Nee op Vodafone werkte het out of the box perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Ok, dat zou mooi zijn. Thanks.
Launcher pro inc. met de 2.2 werkt ook vlotjes trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 07:47
nou, ik heb ook mijn streak te pakken. helaas nog geen update naar android 2.2. vraagje aan andere "streakers" ik wil een bluetooth headset aanschaffen voor de streak, weten jullie welke zeker werken of heb je een goede tip voor een goede headset?? belangrijk vind ik ik bluetooth bereik en geluidskwaliteit en hij moet compact zijn..

alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
jor1972 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:16:
nou, ik heb ook mijn streak te pakken. helaas nog geen update naar android 2.2. vraagje aan andere "streakers" ik wil een bluetooth headset aanschaffen voor de streak, weten jullie welke zeker werken of heb je een goede tip voor een goede headset?? belangrijk vind ik ik bluetooth bereik en geluidskwaliteit en hij moet compact zijn..

alvast dank!
Het is een telefoon met Bluetooth, dus 'elke' headset zal voldoen :S. Als je ervaringen en dergelijke zoekt, dan moet je in een ander topic/website zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
jor1972 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:16:

alvast dank!
Mijn ervaring was dat Bluetooth alleen bij uitgaande gesprekken goed werkte (zowel carkit als losse headset) en dat binnenkomende gesprekken continu weg vielen, maar nu ik 2.2 erop heb staan werken beide goed. Dus, vooral niet aan headset beginnen met Android 1.6 er nog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
conodihno1 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:08:
Ok, dat zou mooi zijn. Thanks.
Launcher pro inc. met de 2.2 werkt ook vlotjes trouwens.
Ik heb alleen het probleem dat de Facebook widget binnen LauncherPro niet goed werkt, krijg continue de melding dat de server niet te bereiken is tijdens de Login details.
Dit heb ik gemeld op het LauncherPro forum.

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
Weet iemand al of het mogelijk is per homescreen (van de 7) een aparte wallpaper in te stellen op de Android 2.2?
Misschien via een aparte applicatie?
Dit beviel mij juist erg goed bij de Android 1.6.

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
Hoe kom je aan android 2.2 dan?? zijn er al mensen die die via reguliere update van dell binnen hebben??
DiLupo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
[...]

Mijn ervaring was dat Bluetooth alleen bij uitgaande gesprekken goed werkte (zowel carkit als losse headset) en dat binnenkomende gesprekken continu weg vielen, maar nu ik 2.2 erop heb staan werken beide goed. Dus, vooral niet aan headset beginnen met Android 1.6 er nog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
jor1972 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
Hoe kom je aan android 2.2 dan?? zijn er al mensen die die via reguliere update van dell binnen hebben??

[...]
Via een link in dit artikel:
http://www.streaksmart.co...pdate-on-dell-streak.html

Net boven de comments staat een 'update' met daarin de link naar een werkende 2.2 package. Ik heb de link op m'n streak geopend, de update gedownload en vanaf de streak opgestart. Daarna ging alles vanzelf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
Ok, maar kun je dan nog wel de officiele update later binnenhalen of niet? Of is dit precies dezelfde versie?
DiLupo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:52:
[...]

Via een link in dit artikel:

Net boven de comments staat een 'update' met daarin de link naar een werkende 2.2 package. Ik heb de link op m'n streak geopend, de update gedownload en vanaf de streak opgestart. Daarna ging alles vanzelf ;-)

• jor1972
ik ben hem aan het binnenhalen, ik zie dat dit gewoon de update is van dell..bedankt voor de tip!! ik ga hem zo installeren..

• DiLupo
Yup, inderdaad de Dell OTA update. Moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
ik heb wel een groot probleem met froyo, op wifi krijg ik bij tweakers te zien: wrong host...en bij bijvoorbeeld marktplaats of andere sites: probleem met gegevensverbinding, de pagina bevat te veel serveromleidingen...

heeft iemand daar een oplossing voor...dit probleem heb ik niet op 3G.

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jor1972 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:08:
ik heb wel een groot probleem met froyo, op wifi krijg ik bij tweakers te zien: wrong host...en bij bijvoorbeeld marktplaats of andere sites: probleem met gegevensverbinding, de pagina bevat te veel serveromleidingen...

heeft iemand daar een oplossing voor...dit probleem heb ik niet op 3G.

alvast bedankt!!
Misschien verkeerde dns-servers toegewezen gekregen op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
kun je iets duidelijker zijn, ik ben geen netwerk expert..

alvast dank!!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
iemand trouwens ook het probleem dat hij geen skyfire kan vinden in de market??

dat vind ik ook wel vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:16:
[...]

Bij de instellingen van je verbinding moet je verificatie type op PAP zetten, dan werkt deze site wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:02
Weet iemand waar je deze in het wit kan vinden? Ik heb op internet enige malen een witte voorbij zien komen, maar geen Nederlandse winkel kunnen vinden die hem levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

Arif schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:55:
Weet iemand waar je deze in het wit kan vinden? Ik heb op internet enige malen een witte voorbij zien komen, maar geen Nederlandse winkel kunnen vinden die hem levert.
Ik geloof dat die alleen in de US verkrijgbaar is.
Dell White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
Daisai schreef op zondag 28 november 2010 @ 03:11:
[...]
Bij de instellingen van je verbinding moet je verificatie type op PAP zetten, dan werkt deze site wel.
Ik heb hetzelfde probleem met de tweakers.net (host not found).
Waar doe je dat? Verificatie PAP instellen?

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
Ik heb verificatie op PAP gezet (vind je trouwens onder APN's / Mobiele Netwerken), maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Opera werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
het is gewoon een bug in deze dell update...moet dell zelf oplossen, opera browser werkt op een andere manier dan andere browsers dus die heeft hier geen last van..
DiLupo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:31:
Ik heb verificatie op PAP gezet (vind je trouwens onder APN's / Mobiele Netwerken), maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Opera werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Heeft iemand met een rode Dell Streak (Cherry Red, GAUSB1A121100-EU) al de Froyo 2.2 update gezien?

Mijn streak komt uit de doos met Android 2.1, maar baal een beetje dat Android 2.2 nog niet OTA beschikbaar is gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

Ik heb toen de dell 2.2 uit kwam teveel aan de software zitten knutselen, waardoor de automatische uitdraai niet meer op mijn telefoon toepasbaar was.
De enige methode die werkte was het handmatig updaten van de officiële dell update.
Via de 14 stappen in het onderstaande linkje: (die met fastboot stappen)

[ Voor 3% gewijzigd door PEPPI op 02-12-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:21
Ik draai 2.1 (o2) maar krijg de 2.2 er dus niet op. Mis match geeft ie aan. Iemand bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Michie23 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:50:
Ik draai 2.1 (o2) maar krijg de 2.2 er dus niet op. Mis match geeft ie aan. Iemand bekend hiermee?
Welke 2.2? De officiële of de versie van DJ Steve? Bij de laatste moet je Clockwork Recovery installeren.

Overigens heb je voor 2.2 momenteel een zogenaamd 00-device nodig. Dit zijn de unlocked apparaten, terwijl de O2 Streak's op baseband 21 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
De officiële maar vroeg mij af of je er een andere baseband op kan draaien want bij mijn weten is ie wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Michie23 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:30:
De officiële maar vroeg mij af of je er een andere baseband op kan draaien want bij mijn weten is ie wel unlocked.
Je kunt er een andere baseband op flashen, ja. Maar dat moet ook via Clockwork Recovery. Zie ook de Modaco en XDA-developers fora voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Ik heb mijn GAUSB1A121100 voozien van de GAUSB1A111100 Froyo 2.2 update.

Package: Streak_315_12332_00.pkg

Na de update is mijn OEM/Baseband nu: GAUSB1A131500

Enige instructie is het downloaden van het bestand, renamen naar update.pkg en in de root van je sd-kaart plaatsen.
Daarna via recovery (volume-up+down+power) de update laten draaien, en klaar is ikke.

Froyo 2.2 bevalt tot nu toe erg goed.

Ik heb geen last van redirects, of andere foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben geïnteresseerd in de Dell Streak maar moet voornamelijk dienen om te voet te navigeren in grote steden.Iemand reeds ondervinding met de GPS mogelijkheden en batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een paar vraagjes over de streak..
1.is het nou 512mb ram (wat op de dell site staat) of 256 ram?
2.krijg je de docking station er gratis bij?
en 3. kan je via een custom rom ook spelletjes spelen via hdmi want volgens review kan het alleen met video's.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:25:
ik heb een paar vraagjes over de streak..
1.is het nou 512mb ram (wat op de dell site staat) of 256 ram?
2.krijg je de docking station er gratis bij?
en 3. kan je via een custom rom ook spelletjes spelen via hdmi want volgens review kan het alleen met video's.......
1. 512 mb Wiki
2. Nee. Deze kost 80 euro en biedt meer dan alleen een koppeling met je PC.
Voor HDMI moet je hem ook hebben. Dynabyte: AV docking kit
3. Geen idee. Ik heb de docking nog niet aangeschaft. (zie punt 2 ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
Waar kan ik deze update downloaden???

Want die redirects zijn echt heel vervelend...Is dit ook een officiele update?
Tr1gg3R schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:28:

Enige instructie is het downloaden van het bestand, renamen naar update.pkg en in de root van je sd-kaart plaatsen.
Daarna via recovery (volume-up+down+power) de update laten draaien, en klaar is ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
2.2 na een hoop gedoe gekregen via links in dit topic. Draait top. Apps zien er ook goed uit overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI

PEPPI

Informatiemanager

jor1972 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:37:
Waar kan ik deze update downloaden???

Want die redirects zijn echt heel vervelend...Is dit ook een officiele update?

[...]
http://mobileupdate.dell....tions/Streak_309_0_00.pkg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
hartelijk dank, ben hem aan het binnenhalen..maar is dit nu een officiële update van dell of niet?? en zo niet kan ik hierna ook nog officiële updates van Dell zelf binnenkrijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
Package in jouw link heet Streak_309_0_00.pkg en niet Streak_315_12332_00.pkg

de 309 heb ik er nu opstaan, dus volgens heeft het voor mij geen zin deze update te doen...
Tr1gg3R schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:28:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
update 315 nu ook gedraaien en nog steeds dezelfde error ;-(

@PEPPI probeer maar eens via wifi op www.tweakers.net te komen en laat me weten of dat lukt aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabekamphuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02-2019
draai sinds een paar week de GAUSB1A130900 BUILD 11548, Internet pakt sommige site's niet ( www.android-hilfe.de) BV niet en bluetooht spreken werkt niet , kortom Dell wanneer de 2.3 Gingerbread erop ?.
Pagina: 1 2 3 Laatste