Toon posts:

Waarom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!!

Ik wil ff kwijt dat ik dit een heel cool forum vind vooral de sitecheck (erg handig)!

Maar ik krijg nu elke keer een slotje op mijn topic van mcvirus, een paar waren inderdaad correct vond ik zelf maar de laatste was gewoon een serieuze sitecheck!
waarom krijg ik dan toch een slot erop?
En hoe kan ik mcvirus bereiken voor dit soort vragen?

Groeten Sjoerdie

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Lees eerst de FAQ eventjes...
Ga niet als een bezetene overal dezelfde vraag posten. Dat heeft geen enkele zin; je irriteert de anderen ermee, en loopt kans op een waarschuwing/ban.
De dubbele topics worden, zodra we ze zien, in elk geval gesloten.
Je hebt 3x dezelfde vraag (een sitecheck) gesteld. McVirusS heeft dan gelijk dat ie op je post een slotje heeft gezet...

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:06

The Legend

*Plop*

Geef is een link, en als je ff je ogen open doet zie je dat er zo'n heel leuk bloempje achter z'n naam staat.......|:(

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel wat is er nu weer fout aan de topic over sjoerdslinks?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik geloof (weet ik niet zeker, vraag het even aan McVirusS zelf) dat het gaat dat je elke keer komt met een sitecheck.. Dat forum is bedoeld voor serieuze designers die op of aanmerkingen willen hebben op hun serieuze sites. Niet om bij elke wijziging te vragen... "is het nu goed".

En een startpagina wordt niet echt als serieus webdesignen ervaren denk ik...

Sorry dat ik het zeg, maar de sites die je gemaakt hebt kan iedereen nog wel maken met frontpage en een "html for dummies" boekje..

Jouw vragen worden dus gezien als spam, en dat wordt hier niet getolereerd.

edit:
tiepen is moeilijk

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Als je naar m'n profiel kijkt vind je daar o.a. m'n emailadres en ICQ nummer.

Maar om even verder te reageren op je vraag, het niveau van je websites was te laag en aangezien je al paar keer een topic had geopend die ik eerder had gesloten stond je al niet te hoog bij mij en de rest van de bezoekers aangeschreven. Om flames e.d. te voorkomen en het niveau beetje hoog te houden worden sites van het niveau "HTML in 24 uur" gesloten, jouw site viel in deze categorie. Hopenlijk is dit antwoord beetje duidelijk :) (mijn Nederlands zuigt).

Verwijderd

Topicstarter
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

Oke Het spijt me dat ik zo irritant was!

Ik ben al weer bezig aan een nieuwe site (jullie hadden wat dat betrefd wel gelijk elke kneus kon die site maken) ik beloff jullie deze zal veel en veel en nog veel meer beter worden!!!
En ik zal proberen mijn leven te beteren!!

:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Ach... iedereen is ooit een newbie geweest. Gelukkig heeft Sjoerdie er nu wat van geleerd, en hoop ik gaat hij de volgende keer zich aan de regeltjes houden... Iedereen is nu weer blij en we kunnen weer vrolijk gaan tweakeren... :)

Putting the bit in Biton since 1997

Pagina: 1