Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
:/ Ik weet het niet. Ik wil een speler aanschaffen die veel muziek kwijt kan (vanaf PC daarop overgebracht via cd's maar ook via downloads), en deze moet in staat zijn om d.m.v. een kabeltje aangesloten te kunnen worden op een mengpaneel. Reden: muziek afspelen via dat mengpaneel of bijvoorbeeld mee te spelen c.q. te repeteren.
Het een en ander is best ingewikkeld. Welke kabels zitten er standaard bij?
Van welk geheugen moet ik uitgaan (minimaal)?
Kan ik van de PC cd's over zetten naar de speler?

Moet ik kijken naar een iPod, MP3, MP4 of nog anders?

Ik behoef geen filmpjes, maar zit dat erop: dan moet dat maar.

Wie kan mij goed en vooral helder informeren?

Ik ben een redelijke leek.

Bij voorbaat VEEL DANK voor de informatie.

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 20-02-2010 11:49 ]

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Misschien is het handig om te vermelden wat je budget is ?

aangezien je geen video's e.d. hoeft zou een Ipod Classic misschien iets voor je zijn? ( zon 160 Gb geheugen)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb je emailadres even weggehaald. Communicatie gaat via het forum en je zit waarschijnlijk ook niet op spam te wachten ;)

In ieder geval, dat je een leek bent is niet erg, maar we verwachten wel dat je in je topicstart aangeeft wat je al gevonden hebt. Heb je al in de FAQ gekeken? Heb je al in de Pricewatch gekeken naar spelers die aan je eisen voldoen? Heb je Google gebruikt? Kortom, iets meer zelfinitiatief graag, dan kunnen we je ook beter helpen :)

Oh en mp3, mp4 en iPod zijn zinloze termen. Je bedoelt waarschijnlijk gewoon "mediaspelers".

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 20-02-2010 11:51 ]