Toon posts:

De Sony KDL-HX700 of KDL NX800?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.959 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe LCD/LED TV kopen. Wilde eerst gaan voor de 40Z5500, maar zag dat de opvolger ervan er al is, de 40HX700. Nu las ik hier ook over de NX700 en NX800, de NX800 lijkt me ook erg ok ivm 200Hz Motion Flow. Heeft iemand ervaring met de HX700 en de NX800? Bedankt voor het delen! :)

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Dit kan toch ook in het bravia 2010 topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Doppert op 20-02-2010 11:53 ]

http://raptr.com/Doppert/about

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

De "Televisie X versus Televisie Y"- en "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Nu zijn sommige van dat soort topics inderdaad nog open. De reden dat die topics nog open zijn is omdat daar de keuze tussen de tv's goed is onderbouwt. Jij noemt hier alleen twee types, maar verder niet waarom je voor die tv's hebt gekozen.

Lees anders ook het volgende topic door: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?. Daar staat nog meer informatie waar op te letten bij de aanschaf van een nieuwe tv. En ook in het LCD Beleid staat het één en ander qua leesvoer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.